Maar Jannaa, ik weet het niet zo goed! Had er best een goed gevoel over, maar heb echt superveel zelf verzonnen in plaats van dat ik het uit de stof wist. En net als die vraag over die gezangen heb ik helemaal fout.. Het is vaak zo moeilijk in te schatten wat ze vragen. Wat dachten jullie?
Ga jij trouwens misschien diergeneeskunde studeren? Ben vet jaloers haha! wou ik ook altijd, mn vriendin doet het!
Ik ga inderdaad diergeneeskunde studeren Ben al decentraal toegelaten, heb een leuke kamer gevonden dus nu is het alleen nog het halen van mijn examens!
Ah echt leuk joh! In Utrecht? Ik wou dat zo graag, maar kwam er in de 3e achter dat ik nogal faalde in scheikunde.. Moet je dan wel deze zomer ook voor je kamer betalen? Ik ga ook wel naar Utrecht maar wacht nog even met een kamer omdat ik dan toch ook deze zomer al moet betalen.
Heb net even alleen nog een keer naar de opgaven gekeken van wiskunde, en alle puntjes opgeteld die ik zou krijgen als dat wat ik gemaakt heb goed is. Kwam op 35-38 uit, dus valt gelukkig nog mee