Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Soms poedersuiker gevoel maargoed... Scheelde weer een dikke wang xD Ze (de tandarts waar k vorige keer was, andere dan vandaag) hadden de ''ernst'' van het gaatje ook te overdreven neergezet dus die tandartse verwachtte heel veel maar t was alleen een klein gaatje tussen twee kiezen
nja altijd beter dan andersom! )
en toen naar school, moest daar nog gaatjes in het project-ding doen en had toen geloof ik de perforator half gesloopt
en om half 4/4 uur presentatie doen die bij mij voor geen meter ging xD Achjaah.... had gewoon teveel stress gehad de afgelopen weken ....

wwr schreef:Gittekit: sterkte nog
Cabelona: gefeliciteerd!
1234: jammer van je presentatie, was het voor een cijfer?
Morgen mijn laatste tentamen en dan 3 dagen vrij
Tis daar een deel van zegmaar xD
Tijdens de presentatie moesten we dus verschillende diergedragingen oa presenteren, en dat hadden we opgedeeld, maar toen waren we bij Speelgedrag aangekomen, en toen zei de ander met wie ik die gedragingen deed, dat ik die moest doen, terwijl ik dacht dat zij die moest doen hahaha
had t natuurlijk helemaal niet voorbereid xD Wist er ook niet erg veel over te vertellen, das gewoon heel moeilijk bij speelgedrag, dr was verder super weinig informatie over te vinden enzo. Mja doen ben k later maar overgegaan op het filmpje xD 
Eindelijk, de 4e x haha
Maar gelukkig bij gevaarherkenning 'maar' 9 vd 25 fout, en bij kennis en inzicht 2 van de 40
Op naar het praktijkexamen

Mjaah gelukkig wel dus!

arans schreef:Gefeliciteerd! Waneer zijn jullie begonnen met leren daarvoor? want ik heb nu 6 lessen gehad en ben nog niet begonnen.

K kan ook niet anders xD
Moet nog leren
had me dit weekend enzo gestort op t project wat maandag af moest, daarna moest ik me storten op de autotheorie, en nu nog op die toets van ethologie
maar zal niet zo moeilijk zijn. 

Ze was gestopt met rijlessen ivm verhuizing en wachten tot ze auto kon betalen xD toch wel erg zonde.