Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:21

Sterkte Gittekit! :(:)

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:25

[egobericht] Ben zo blij, we zijn al even aan het kijken naar ons eigen huisje. Afgelopen week was er eindelijk weer een huisje binnen ons budget in de loting. Net op de site gekeken op welke plek we geëindigd waren. Tot mijn verbazing zijn we gewoon op de 1e positie geëindigd, dus we krijgen als het goed is deze week een berichtje over wanneer we het huisje mogen gaan bezichtigen!!! [/egobericht]

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:26

gefeliciteerd

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:38

Gefeliciteerd! :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:56

Wat leuk joh! Gefeliciteerd

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:07

Bedankt.. ze is uiteindelijk vrijdag al ingeslapen omdat ze heel veel pijn had..

Gefeliciteerd! Wat leuk!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 18:10

Sterkte Gittekit :(:)

En Cabelona gefeliciteerd :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:00

@Cabelona: Wat goed zeg! Das altijd leuk nieuws om te horen!

Pff moest vanochtend naar de tandarts (gelukkig hoefde k geen verdoving voor t gaatje. Ze hebben meteen wat groeven in mn tanden opgevuld xD Had nog nooit zonder verdoving gedaan maar viel best mee :P Soms poedersuiker gevoel maargoed... Scheelde weer een dikke wang xD Ze (de tandarts waar k vorige keer was, andere dan vandaag) hadden de ''ernst'' van het gaatje ook te overdreven neergezet dus die tandartse verwachtte heel veel maar t was alleen een klein gaatje tussen twee kiezen _O- nja altijd beter dan andersom! )
en toen heeft mn moeder me direct op centraal afgezet en moest k met de trein naar school, snel t project uitprinten omdat thuis de printers het besloten het niet te doen :Z en toen naar school, moest daar nog gaatjes in het project-ding doen en had toen geloof ik de perforator half gesloopt :') en om half 4/4 uur presentatie doen die bij mij voor geen meter ging xD Achjaah.... had gewoon teveel stress gehad de afgelopen weken ....

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:15

Gittekit: sterkte nog
Cabelona: gefeliciteerd!
1234: jammer van je presentatie, was het voor een cijfer?

Morgen mijn laatste tentamen en dan 3 dagen vrij :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:22

oh lekker zeg wwr 3 dagen vrij! Ik ben vandaag weer begonnen met het nieuwe blok..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:25

wwr schreef:
Gittekit: sterkte nog
Cabelona: gefeliciteerd!
1234: jammer van je presentatie, was het voor een cijfer?

Morgen mijn laatste tentamen en dan 3 dagen vrij :)

T hoort bij t totale project :P Tis daar een deel van zegmaar xD
Maargoed :P Tijdens de presentatie moesten we dus verschillende diergedragingen oa presenteren, en dat hadden we opgedeeld, maar toen waren we bij Speelgedrag aangekomen, en toen zei de ander met wie ik die gedragingen deed, dat ik die moest doen, terwijl ik dacht dat zij die moest doen hahaha
maargoed toen dacht ik van, dan banketstaaf ik bij deze wel wat bij elkaar _O- had t natuurlijk helemaal niet voorbereid xD Wist er ook niet erg veel over te vertellen, das gewoon heel moeilijk bij speelgedrag, dr was verder super weinig informatie over te vinden enzo. Mja doen ben k later maar overgegaan op het filmpje xD

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:17

yes, ik heb mn autotheorie-examen gehaald :) Eindelijk, de 4e x haha
Vond nu de gevaarherkenningsvragen moeilijk ipv kennis en inzichtsvragen :)) Maar gelukkig bij gevaarherkenning 'maar' 9 vd 25 fout, en bij kennis en inzicht 2 van de 40 *D Op naar het praktijkexamen :)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:23

gefeliciteerd. ik had ook een kluif aan het theorie examen :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:34

hahah jaah ik ben zoo blij dat ik er nu vanaf ben joh!!
Dacht eerst echt van, ik zal em wel weer niet gehaald hebben! Vond die gevaarherkenning nu heel moeilijk, had me bij t leren nu juist op de theorievragen gericht :') Mjaah gelukkig wel dus!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:36

Gefeliciteerd! :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:44

thnx :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:24

Gefeliciteerd! Waneer zijn jullie begonnen met leren daarvoor? want ik heb nu 6 lessen gehad en ben nog niet begonnen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:26

ik had een aantal lessen gehad toen ik het 1e theorie-examen ging doen, maar ik merk, dat hoe meer lessen ik heb gehad (heb er nu 20 van 1,5 uur gehad) hoe meer je wel qua ervaringen weet :j
Nu herkende ik dingen en verkeerssituaties veel sneller dan in het begin, waardoor ik het dus ook gehaald heb :D
Voor dit examen begon ik nu pas gistermiddag met leren, en vanochtend een aantal uurtjes.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:56

arans schreef:
Gefeliciteerd! Waneer zijn jullie begonnen met leren daarvoor? want ik heb nu 6 lessen gehad en ben nog niet begonnen.

Mijn rij-instructeur laat zijn leerlingen meteen beginnen met bepaalde dingen leren, er staat namelijk ook veel theorie over het rijden zelf in dat boekje. Mijn vorige rij-instructeur deed dat niet. Die gaf je gewoon aanwijzingen en die moest je dan maar onthouden. Nu kan ik het nalezen en in mijn hoofd stampen. Veel makkelijker. Ook laat mijn huidige instructeur je vaak van te voren al bepaalde dingen lezen/leren en daar gaat hij dan in de les mee bezig.

Ik heb vandaag mijn eerste tentamen gehad! En het ging beter dan ik verwacht had eigenlijk. Gisteravond dacht ik nog dat ik het nooit ging halen, nu zou ik juist erg teleurgesteld zijn als blijkt dat ik het niet gehaald heb. En nu moet ik leren voor m'n tentamen van vrijdag... Ben trouwens een kant-en-klare groentelasagne van de AH aan het eten. Smaakt best aardig, maar de kaas vind ik niet lekker.

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:09

1234 gefeliciteerd!
arans: ik heb denk ik na 10 lessen ofzo mijn theorie gehaald.
Ik ben 2 dagen voor mijn theorie begonnen met leren. Ik heb gewoon dat boekje een keer doorgelezen en een paar oefenexamens gemaakt.
Maar ik heb mijn rijbewijs in 5 weken gehaald.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:16

woow das ook kort! Zeker zown snelcursus?
Ik ben al vanaf eind april bezig, met vaak ook een tijd niet, vanwege vakantie of dat instructrice volgepland stond als ik kon. Nu zet ze mij standaard op zaterdag 11:00 :) K kan ook niet anders xD

Ik heb gister een 8,8 voor een excel-toets gehaald :') _O-
was echt zo super simpel xD weet ook niet precies waarom we dat vak kregen eigenlijk, maargoed. Schijnt dat we excel heel vaak moeten gebruiken tijdens de opleiding xD
Morgen toets Ethologie, ik ben benieuwd :) Moet nog leren :oo had me dit weekend enzo gestort op t project wat maandag af moest, daarna moest ik me storten op de autotheorie, en nu nog op die toets van ethologie :Z maar zal niet zo moeilijk zijn.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 09-11-11 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:18

ik begon met leren voor mijn theorie na 20 lessen ofzo?

ik heb mijn rijbewijs in 8 maanden gehaald. ook best lang eigenlijk

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:18

Ik kan tegenwoordig inderdaad ook alleen nog maar op zaterdag. Ben al heel lang bezig (meer dan een jaar) en dat terwijl ik eerst wel gewoon vaak kon lessen. Eerst bij een andere rijschool, maar daar ben ik gelukkig weg. Nu een fijnere instructeur en mijn examen staat nu gepland! Ben doodzenuwachtig en denk dat ik het alleen al door de zenuwen niet ga halen...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:20

Ik ook zown 8 maanden, misschien zelfs 9.
Maargoed, als ik em eenmaal heb scheelt het een hoop :)
Sommigen wachten met rijlessen nemen tot ze een auto kunnen kopen, omdat je t anders snel verleert als je een tijd niet rijdt, maar het is echt wel heel handig om een rijbewijs op zak te hebben ,al heb je zelf geen auto xD

Vriendin van mij had ergens vorig jaar dr theorie gehaald, maar dies nu verlopen dus moet ze em opnieuw doen := Ze was gestopt met rijlessen ivm verhuizing en wachten tot ze auto kon betalen xD toch wel erg zonde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:22

Over rijbewijzen kan ik niet meepraten.. Koos-geldloos. :P

Ugh, ik moet voor mondelinge vaardigheden een presentatie van 5 minuten houden, over een willekeurig onderwerp.
Geen beeldmateriaal..
Maar ik weet niks, weet iemand hier nog iets geniaals? :)
Ik heb al zo'n hekel aan presenteren..