Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitty schreef:Niet erg netjes van mij. Ik heb me voorgesteld maar heb daarna niks meer geschreven. Ik ben momenteel veel onderweg en met de telefoon, zoals nu, reageert het niet zo makkelijk. Vanaf volgende week zit ik weer meer op kantoor om opdrachten af te maken. Dan heb ik ook wel even tijd om te reageren. Alvast een goede jaarwisseling gewenst!
Kitty schreef:ik vertoon werkontwijkend gedrag
_Michelle_ schreef:Hi Paan, nee ben het eigenlijk niet weer meer aan het oppakkenMijn vraag was puur interesse, niet dat ik de .com versie nodig heb. Ik heb hem inmiddels wel geregistreerd zodat een ander er niet mee vandoor kan gaan.
Mijn moeder was gebeld door een registratie bedrijf (aldus haar woorden) dat er iemand was die sierlantijn.com wilde registreren. Als wij daar bezwaar tegen hadden moesten we morgen terug bellen en zelf dat domein registreren voor 14,50. Als we geen bezwaar hadden zou die ander hem registreren.
Als je het mij vraagt is dit gewoon een goede verkooptruc om domeinen te verkopenAls iemand anders sierlantijn.com wil kopen gaan ze echt niet bij mij vragen of dat mag omdat ik de .nl versie ook al in bezit heb. Het heeft mij wel aan het denken gezet dus daarom heb ik inmiddels wel sierlantijn.com in bezit maar dan zelf gezocht waar dat het goedkoopst was. Zal hem vast ooit nog wel proberen door te linken, verder heb ik er geen plannen mee.