Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Ik hou jullie wel op de hoogte! Ik hoorde toevallig laatst een stuk op de radio, over dat mensen bijna nooit actie ondernemen als ze bespied worden via de beveiligingscamera's, maar dat je daar zeker wel wat aan kunt doen. Alleen toen dacht ik, ach wat boeit mij het ook, we zijn vast snel failliet. Maarja, nu heb ik zoiets, we zijn nog steeds niet failliet en het is gewoon niet normaal. Ze gaan op een slechte manier met het personeel om, we dansen constant naar hun pijpen, terwijl ze van ons afhankelijk zijn! Dus ik ben er nu gewoon klaar mee.
joyce2 schreef:Maar ze mogen jou toch niet in de gaten houden en opbellen als ze iets zien dat ze niet willen? De eerste keer dat het gebeurde was bijv. toen we aan de tafel zaten. Ik zat spullen uit te pakken en mijn collega zat een krantje zat te lezen, was rond 10:30u, terwijl we eigenlijk na 10:30u niet meer aan de tafel mochten zitten van de nieuwe manager. En hoppa, 10 minuten later ging de telefoon "iemand" heeft op de camera gezien dat jullie nog aan de tafel zaten.