Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zal wel iets van snackbar achtig iets zijn

juist.. ik zwem niet graag in mn slaap

Never_Mind schreef:patatkraam schreef:welke is het?
Super de Boer dichtst bij, net heel iets verder de Aldi, bijna in het centrum nog de appie en daartegenover de Lidl
Maar alle SdeB's zouden Jumbo worden, dat scheelt weer
Ik heb ff geen tijd om alles bij te lezen nu
Ik schiet echt niet op met verven, en de vloer die ik zou krijgen (van mn zus geweest) past niet. Dus morgen alleen even luxaflex ophangen als dat wel lukt, en dan t/m vrijdagnacht daar slapen op een luchtbedje tijdens intreeweek
Ohja, en m'n 2e bel doet het niet, heb nog steeds geen 2e setje sleutels en de sloten van m'n ramen doen het niet, maar de huismeester is steeds nergens te bekennen en hij zou me terugbellen maar dat doet ie maar niet
Handiggg.... Nouja, het zal allemaal wel goed komen!
SSDesign schreef:Never_Mind schreef:
Super de Boer dichtst bij, net heel iets verder de Aldi, bijna in het centrum nog de appie en daartegenover de Lidl
Maar alle SdeB's zouden Jumbo worden, dat scheelt weer
Waar zit jij dan ook al weer? Ik zit vlak bij de C1000, is wel een fijne winkel.
Aan de beschrijving te horen
Vriendin van mij zit daar ook op afdeling 4B.
En ja de C1000 zit bij Tarthorst. Stelt verder weinig voor maar de C1000 is ook op zondag open, dat is wel handig. Ik zit trouwens in Hoevestein!
Tenminste van wat ik gezien heb. En is wel wat verder van uni en centrum ja, maar ik wil er toch gaan wonen als dat kan, omdat de kamers gewoon behoorlijk groot zijn en het vrij dicht bij Argo is