DeSa schreef:Ik ga bij een bakkerij werken, de verkoop
Oe lekker die lucht van versgebakken brood, en dat gebak en die bonbons mmmmmmmmmm.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeSa schreef:Ik ga bij een bakkerij werken, de verkoop
Qizz schreef:ja je kunt zo van de trap vallenweet er alles van,.. of uitglijden op het laminaat.
nou super dat je iig op gesprek kunt!
kaatje77 schreef:Meld zich na een lange meeleesperiode ook weer.
Kreeg net te horen dat ze me niet meer nodig hadden![]()
Functie hadden ze intern opgelost.
Tja ben 4 weken ziek geweest, nou ja ziek kun je het niet noemen, ben 2 weken gelden bevallen en wou maandag weer een poging ondernemen om weer ''onder'' de mensen te komen.
Straks het UWV maar bellen, uitzendbureau had me beter gemeld, maar ben nog lang niet in staat om dingen te tillen etc, licht kantoorwerk zou wel kunnen......
Bah, werd er vanochtend naar van, net alsof ik een mes tussen m'n ribben kreeg
Maar goed, zal de kranten weer doorspitten
kaatje77 schreef:Meld zich na een lange meeleesperiode ook weer.
Kreeg net te horen dat ze me niet meer nodig hadden![]()
Functie hadden ze intern opgelost.
Tja ben 4 weken ziek geweest, nou ja ziek kun je het niet noemen, ben 2 weken gelden bevallen en wou maandag weer een poging ondernemen om weer ''onder'' de mensen te komen.
Straks het UWV maar bellen, uitzendbureau had me beter gemeld, maar ben nog lang niet in staat om dingen te tillen etc, licht kantoorwerk zou wel kunnen......
Bah, werd er vanochtend naar van, net alsof ik een mes tussen m'n ribben kreeg
Maar goed, zal de kranten weer doorspitten
patpen schreef:Van de andere kant: ga je werken via uitzendbureau om ervaring op te doen en solliciteer je voor een vaste functie, loop je weer het risico om als jobhopper aangezien te worden en wordt je misschien daardoor afgewezen. Logica is hier ver te zoeken......