sommige docenten zetten de sleutel online ja, anderen niet. Deze wel, maar ik had niet al mn antwoorden goed overgenomen. dus heb mss net 1 fout te veel.
Ben aan de studie, pff, ik ga het echt niet halen, weet ik nu al, ben nu al aan het bedenken of ik me zal uitschrijven voor het tentamen. Mijn god, ben de leerstoflijst van het bewegingsapparaat aan het opzoeken voor anatomie, heb nu de hele schouder vertaald, beschreven, gelokaliseerd etc. maar dat stomme sleutelbeen (clavicula), pff, tuurlijk weet ik waar die ligt, maar het beschrijven ervan... al die stomme latijnse woorden, wou dat ik mijn gymnasium had afgemaakt... voel me weer alsof ik in de tweede klas latijnse worodjes zit te leren alleen dan erger...
De beste wensen voor het nieuwe jaar, en iedereen met tentamens succes
Ikzelf heb mijn uitschrijving voltooid sinds december (ik had al gemeld dat ik gestopt was, toch? ) en ga nu sparen voor een backpack-reis. Hopelijk vind ik onderweg een leuke studie, want op gebied van "wat wil ik nu dan?" is het erg mistig.
Dat had je nog niet gemeld (voor zover ik weet) Maar waarom ben je gestopt?
Ik weet ook nog niet wat ik wil gaan doen..
Cherellee_
Geplaatst: 03-01-11 23:44
Beste wensen nog allemaal!!
Als we dan toch aan het opbiechten zijn... ik ben ook gestopt met mn studie..
Studeerde bedrijfskunde aan de VU, maar het is me echt te algemeen. Ben er ook achter gekomen dat een universitaire opleiding niks is voor mij. Je heb toch wel heel erg dat wetenschappelijke en onderzoekende en daar heb ik totaal geen interesse in..
Heb nu woensdag een gesprek bij de HBO opleiding logistiek en economie. Met een beetje mazzel mag ik in januari instromen bij de opleiding die in september gestart is. Ik moet dan alleen wat belangrijke dingetjes van het eerste half jaar inhalen en zo loop ik geen studievertraging op. Ik rond dus gewoon in juni mijn 1e jaar af. Mocht dat allemaal lukken dan ga ik de duale versie van de opleiding volgen. (2 jaar voltijd studeren en dan 2 jaar 3 dagen in de week werken en 2 dagen naar school).
@Chris; Canada inderdaad, met misschien nog een verbinding naar de USA erbij, ben je me in die topics tegen gekomen? Europa is ook heel gaaf, dat staat ook nog op mijn lijstje. Wanneer Canada niet lukt, wil ik door Groot-Brittanië reizen. Uit jouw rijtje is Barca heel gaaf, en nog meer als je van voetbal houdt.
Joonsel schreef:
Dat had je nog niet gemeld (voor zover ik weet) Maar waarom ben je gestopt?
Ik weet ook nog niet wat ik wil gaan doen..
Ik studeerde in Delft industrieel ontwerpen, omdat het me leuk leek producten te 'bedenken', maar het was zo ongelooflijk technisch, dat het me te weinig aansprak. Ik had gehoopt dat je als het ware wat meer bezig kon zijn met vormgeving et cetera, maar dat blijkt maar een klein deel van de studie te zijn.
Ben jij na het eindexamen niks gaan doen, hoe besteed je je tijd nu zoal?
@Cherelle: Jammer dat je ook gestopt bent, wel gaaf dat je misschien meteen verder kunt, en weet wat je wilt. Succes ermee.