Ik snap je hoor. Nou heb ik mezelf voor mn 16e helemaal klem gezopen, terwijl ik nu eigenlijk zelden meer drink. Ben er overheen gegroeit dat drinken stoer zou zijn.
noekje
Geplaatst: 17-06-10 00:07
Nou voorruit jij mag er wel een!
Maakt niet uit hoor, drink met mate ténzij ik morgen wonderbaarlijk genoeg ben geslaagd. Dan gaan álle remmen los.. coke, xtc, weed heroïne.. kom maar op! hihih
Hoe kan je dat niet lusten
Laatst bijgewerkt door noekje op 17-06-10 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt
tja wij hebben het gewoon vreselijk mis zien gaan bij een oud buurmeisje, dus zijn wel wat voorzichtiger en bedachtzamer daardoor geworden. Maar een drankje bij een feestje of tijdens het uitgaan heb ik niks op tegen. Als je zelf maar weet waar je grens ligt. Vind dat je wel moet zorgen dat andere mensen geen last van jou drinkerij hebben
Ik heb zo'n hekel aan bezopen mensen. Vooral wat oudere mannen.. Ik vind dat gewoon eng. Zelf drink ik wel, maar liever niet te veel want ik wil de controle niet verliezen.
Dobby91
Geplaatst: 17-06-10 00:10
Ik lust ook wel een kaassouffle!
Heb het ook vaak zat mis zien gaan ja (ook bij mezelf.), veel alcoholisten in mn familie, maar toch drink ik graag een wijntje. En mn grens ken ik inmiddels wel. 1 keer mn arm gebroken door het zuipen, daar leer je wel van.
Ja ik wacht vol met smart op het verhaal van joons...
Dobby91
Geplaatst: 17-06-10 00:14
Geef een 16jarige 3 volle drinkglazen wiskey. Laat dr paar keer kotsen. Neem dr mee uit. Denk dat ze op de terugweg weer nuchter genoeg is om niet beetgehouden te worden op de fiets. Laat 16jarige achterstevoren gaan zitten. Laat 16jarige gaan staan op de grond. Bel vervolgens moeder op aandringend geschreeuw 16jarige. Zie boze moeder 16jarige meenemen. 16jarige gaat 5 dagen later toch een naar het ziekenhuis. Verpleegster lacht heel hard om 16 jarige. 16jarige aantal weekjes in het gips.
Tegenwoordig drink ik niet meer zoveel hoor.
noekje
Geplaatst: 17-06-10 00:14
Oke ik kan echt niets volgens mij.. mn kaassoufleés zijn ontploft
Het was trouwens vorige week op vakantie heel raar, ik had 1,5 bacardi cola op en ik voelde me heel raar?? Ik zat op de wc en had zelfs moeite mijn broek naar beneden te doen. Dat hoort toch niet na 1,5 bacardi cola.