Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
peerdenlover schreef:Pilot programma:
er wordt een nieuw programma van economie ontwikkeld, onze school doet daar aan mee, dus wij hebben een nieuw/ander programma voor economie dan het standaard programma, maar is dus wel lastig voorbereiden.
Bepaalde onderwerpen zitten er niet meer in, en er zijn nieuwe onderwerpen bijgekomen.
Isabelliej schreef:peerdenlover schreef:Pilot programma:
er wordt een nieuw programma van economie ontwikkeld, onze school doet daar aan mee, dus wij hebben een nieuw/ander programma voor economie dan het standaard programma, maar is dus wel lastig voorbereiden.
Bepaalde onderwerpen zitten er niet meer in, en er zijn nieuwe onderwerpen bijgekomen.
Heb je dat ook niet met andere vakken? Een meisje die ik ken had dat volgens mij met geschiedenis.
NieneWiep schreef:Gaan de mensen die naar Albufeira gaan ook met Gogo? En hebben jullie ook een vlag gemaakt?
Wij wel, en we wisten maar niet wat erop moest.Dus nu hebben we erop: JAZEKERS! De Discothekers! En die komt dan aan ons balkon haha.
Van Jazeker de Hypotheker.
Isabelliej schreef:peerdenlover schreef:Pilot programma:
Heb je dat ook niet met andere vakken? Een meisje die ik ken had dat volgens mij met geschiedenis.
Chris schreef:NieneWiep schreef:Ahh Albuferia rocks!!
Zullen we even een lijstje maken voor de duidelijkheid?
NieneWiep - 9 t/m 16 juni - Appartement Borde D'Agua
Chris - 4 tm 111 juni - Appartement geen ideeTe herkennen aan: ALBUFEIRA LAAT JE HOREN.
Sita_xx - 7 juli t/m 15 juli - Appartement ouravista/ourasol
Chris schreef:NieneWiep schreef:Ahh Albuferia rocks!!
Zullen we even een lijstje maken voor de duidelijkheid?
NieneWiep - 9 t/m 16 juni - Appartement Borde D'Agua
Chris - 4 tm 111 juni - Appartement geen ideeTe herkennen aan: ALBUFEIRA LAAT JE HOREN.
Isabelliej - 2 t/m 12 juni: Appartement Jardim
Flowerpull - 4 t/m 11 juni - Appartement geen idee - Te herkennen aan: We zijn met een meeeega grote groep van 40 mensen!