Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En geschiedenis nog een beetje het tijdverloop leren, dat vind ik nog wel lastig.
Heb net nog een examen Nederlands gemaakt, had een 7.2, dus nu ben ik er klaar mee
Kunst moet ik nog wel redelijk wat aan doen maar volgens mij is het wel makkelijk.. en geschiedenis nog wat details opzoeken enzo maar het meeste weet ik wel denk ik
Phylos schreef:Ik heb ff een vraagje aan de natuurkunde mensen met een samengevat. Op blz 71 gaat het over momenten. Die eerste oefenopgave over het karton. Hoe kun je dan zien dat F1 en F2 met de klok mee willen draaien en F3 tegen de klok in..Ik zie het niet.
, woensdag kunst, donderdag vrij en vrijdag geschiedenis. Geschiedenis ben ik nog niet eens aan begonnen. En de vakken in de tweede week ook nog niet.
Maar zal vooral aan biologie echt nog wel wat moeten gaan doen, moet een 4,6 halen voor een 5,5 gemiddeld, maar wil eigelijk toch wel wat hoger halen..
)

Zal maandag dus wel weer gaan tegenvallen, haha! Nueve schreef:Ik ga sowieso NIET kijken.
Waah ik heb Biologie 2006-I echt zieeeeeeeeeek goed gemaakt![]()
Zal maandag dus wel weer gaan tegenvallen, haha!
Vond die echt lastig.. Zal me maar weer eens aan 't leerwerk zetten. Even samenvatting Nederlands maken, dan biologie nog wat leren en dan eventueel nog even geschiedenis samenvattingen doorlezen