Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gittekit schreef:Wat doen jullie eigenlijk allemaal met paarden? (te lui om profielen door te gaan spitten)
Gittekit schreef:Ik nog niet iig, weet wel bijna zeker wat ik ga studeren..
Olympus_ schreef:Kom ik ook weer eens binnenvallen![]()
Zie hele mooie PW's voorbij komen en heel ingewikkeld klinkende onderwerpenvoor de rest nog wat goede en minder goede cijfers van toetsweken
Astrid, ik heb jou geloof ik nog in een ver verleden toegevoegd op msn, toen de Oldershof net ging verhuizen zeg maar. Wat grappig dat ik je hier weer tegen kom!
Wat ik met de paarden doe: ik rijd momenteel een 5-jarige fries van mensen en die breng ik ook uit op wedstrijden. We rijden nog maar B, maar zijn ook net begonnen.
Verder voer ik naast school niet zo heel veel uit, heb wat probleempjes met m'n gezondheidverder niets ernstigs ofzo.
Gittekit schreef:astriidj schreef:Maar ik rijd 1x in de week/1x in de 2 weken hier op de manege, op het paardje op m'n avatar.
Wat grappig dat je op de Oldershof hebt gereden, de eigenaren zijn nu sinds ongeveer 3 jaar eigenaar van mijn manege.
Ah wat tof! Ze hebben maar weinig pony's meegenomen he?
Ik rijd trouwens 2 paarden, een 23jarige merrie Amazone waarmee ik 3 keer in de week rondhobbel en een 13jarige ruin, Lex, waarmee ik momenteel helemaal vanaf de basis weer aan het beginnen ben. Af en toe een beetje teveel van het goeie, maargoed ik doe t graag.
NieneWiep schreef:Hallo allemaal, lang niet geweest.
Ben op het moment heel druk met pws, moet donderdag ingeleverd eigenlijk. Maar mn begeleider is daar niet zo precies in, als het met de presentatie maar goed is volgens mij... Ik ben nu bezig met de lay out van het boekje, het schriftelijke verslag gaan we laten drukken dus ik ben nu alles mooi aan het maken. Ik zal eens wat laten zien, kijken of jullie nog tips hebben enzo.