Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haal maar neit hoger als een 4!
Jet schreef:Dat klopt hoor. Maar als ze in april geen schriftelijke contracts-beëindiging voor je hebben schuift het een maand op. Als je die beëindiging krijgt is het verstandig niet gelijk te tekenen, maar het mee naar huis te nemen en daar grondig door te lezen, eventueel aan je rechtsbijstand of het juridisch loket te laten lezen. Bij mij waren er nogal wat zaken in vermeld in hun voordeel en voor mij heeft dat uiteindelijk nogal wat opgeleverd. Als je in de ww komt is het ook goed om te weten wanneer die in gaat, ze wilden mij per 7 juli ontslaan, maar ik zou pas ( door het te late opzeggen van de kant van de werkgever) per 1 september ww kunnen krijgen. Rechtsbijstand heeft het uitgezocht en met de werkgever geregeld dat het juridisch allemaal ging kloppen en toen heb ik nog door gevangen tot 31 augustus. Zo'n traject is niet echt leuk hoor, maar waar je recht op hebt, heb je recht op. Bij mij stond er ook iets in dat na de laatste betaling van hun, we beiden geen aanspraak meer zouden kunnen maken op financiële zaken, als ik dat had ondertekend, had het me aardig wat geld gescheeld.