Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

roxiie schreef:Die (l) ullman dinges nooit van gehoord.
zoutje2006 schreef:Daar hoop ik maar op eefangel.
Zoals het er nu uitziet heb ik geschiedenis en ak beide niet gehaald

zoutje2006 schreef:"troostje'' die boringen wist ik ook niet, ik had maar een zwamverhaal over hoe dieper hoe ouder ofzo
De europese unie van 15 had ik bedacht dat dat de 15 landen zijn die deelnemen aan de eu.
Ik had die laatste vragen over die aardbevingen en vulkaantjes ook helemaal fout :s

NinaElisa schreef:zoutje2006 schreef:Daar hoop ik maar op eefangel.
Zoals het er nu uitziet heb ik geschiedenis en ak beide niet gehaald
ik ook niet
komt niet eens in de buurt van t cijfer dat ik moet halen..
misschien als ze m'n cijfer verdubbelen dat t dan lukt
Sorriso schreef:Ik ben bang voor 14 juni...
Ben blij als het 6 uur is, dan ben ik sowieso gebeld en dan weet ik in elk geval zeker of ik een her heb

SplashIsLief schreef:Ik was wel op tijd klaar, driekwartier van te voren. Maar dat ben ik gewend dat ik vroeg klaar ben, maar dacht dus al dat er veel mensen in tijd nood zouden komen, omdat ik normaal al na 1.5 uur klaar benzoutje2006 schreef:"troostje'' die boringen wist ik ook niet, ik had maar een zwamverhaal over hoe dieper hoe ouder ofzo
De europese unie van 15 had ik bedacht dat dat de 15 landen zijn die deelnemen aan de eu.
Ik had die laatste vragen over die aardbevingen en vulkaantjes ook helemaal fout :s
Ik heb ook echt een luul verhaal, dat ze er sporen van planten en dieren in vinden blablabla
Maar er doen 27 landen mee aan de EU

Sorriso schreef:Zijn O's... Van het element O, zuurstof dus... Aan de hoeveelheid ingesloten luchtbelletjes kon je zien hoe warm het was oid...
Ik ehb geen biologie, dus daar denk ik niet eens aan! 
.

Oliefjuh schreef:Bij mij wordt het enorm spannend of ik slaag of niet.

viefdepief schreef:Rekenkundige en Meetkundige rijen **klik**
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben
Ik vind het maar een eng papiertje
Veel succes met oefenen en voorbereiden!

eefangel schreef:Handig vief dankje
Die gaat in mn GR
edit: onee dat staat natuurlijk ook in wisforta