Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WenK schreef:Hyawatta, op mij kom je niet heel gemotiveerd over. Ga eens langs bij een bureau ofzo en laat een interessetest doen. Ga dan zoeken in de brache die jou het meest aantrekt. Je zit het merendeel van de dag op je werk, zorg dan dat het leuk is... Verder weet ik niet of je je brieven net zo schrijft als je nu hier typt, maar een controle eroverheen lijkt me niet onverstandig...
moonfish13 schreef:die interessetest bracht bij mij niets nieuws.
Dierenzorg willen doen is leuk, maar ik denk dat heel wat mensen het realisme missen om te beseffen dat daar gewoon haast geen werk in is... Ik zou dus nooit voor een opleiding in dierenzorg kiezen, wie genoeg van beesten weet kan er ook terecht, en met een ander diploma heb je meer kansen.... Heel sneu vind ik het dan: 3 jaar gestudeerd hebben en dan beseffen dat je kansen op de markt bijna 0 zijn.

hyawatta schreef:oke, nou zo benoem ik het hier maar natuurlijk niet in de brief
De brief moet ik nog wel maken, maar dat komt helemaal goed met goede hulp van een vriend van mij
Volgende week loopt mijn contract af bij mijn huidige werk en heb vandaag 2 sollicitaties lopen. 1 al gehad vanochtend en daar heb ik binnen kort een 2e gesprek, dit is gewoon voor vast, de 2e heb ik over een half uurtje, is nu voornamelijk voor vakantie werk, tot eind augustus en als het bevalt bij beide kanten kan het langer, hopen op langer, aangezien ik echt wel iets moet hebben en dat me gewoon super lijkt. Vanmiddag eerst gesprek gehad met het uitzendbureau waar dat bedrijf bij zat en die vond het positief dus ben benieuwd straks.
Soda schreef:hyawatta schreef:oke, nou zo benoem ik het hier maar natuurlijk niet in de brief
De brief moet ik nog wel maken, maar dat komt helemaal goed met goede hulp van een vriend van mij
Dat snap ik. Maar je vraagt hier om advies om je motivatie goed te verwoorden. Als je begint met dat hier op een overtuigende manier te doen, dan kan natuurlijk makkelijker feedback krijgen. Ik hoop dat je vriend je goed kan helpen
Evelli schreef:*(&Y#@$^*# Wordt gek van mijn baas!
Op deze manier ben ik onztettend snel overspannen en heeft ie een probleem

mijn reintegratie begeleider (pff moet toch eens een ander woord er voor verzinnen) belde me.