Ik had gesolliciteerd en ben aangenomen voor een sollicitatiegesprek. Wat zijn volgens jullie aandachtspunten? Meer voor het idee qua voorbereiding.
Wat waren jullie vooropleidingen voor jullie aan deze opleiding begonnen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
). 1 operatie heb ik meegekeken via een scherm, de andere twee waren aan mijn hand en toen zat ik er onderhand met mijn neus bovenop 
Verder raadde ze ook aan om op de open dag van de HAN even langs te komen en te zeggen dat ik al contact met haar heb gehad. Met een beetje geluk helpt dat als ik eenmaal ga solliciteren
De College tour heeft maar een beperkt aantal plekken, dus ik ben allang blij dat ik mee mag doen. Het is wel pas eind oktober, maar dan heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken

We mochten ook op een pop intuberen of een infuus aanbrengen (was helaas geen tijd voor beide). Ik heb het eerste gedaan en het viel me echt tegen hoeveel kracht dat kost.
De bvp heeft een vergoeding van €450,-. Zodra je echt aan het werk gaat krijg ik het minimumloon, wat dus in januari/februari zou zijn. Dan is het probleem ook gelijk helemaal opgelost.
Heb de leerlingen daar nooit over gehoord, alleen dus over de resterende periode.