Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar je hoeft iig geen vakken meer te herkansen dan... 
En dan nog een paar cijvers afwachten van verslagen en zo

Bij ons zijn de meeste tentamens gewoon 2 studiepunten en het project is 4 studiepunten.
Maar die 45 komt dan dus omdat ik uit sommige blokken nog niet alles terug heb.
mailow schreef:Huh wat gek.. Ik heb op de HAN 'blokken' van 7,5 studiepunt. Hierin zitten variërend tussen de 3 en 7 tentamens en dan ook nog opdrachten en participatie... Haal je 1 tentamen niet in een blok, dan mis je al 7,5 studiepunt. Best wel krom eigenlijk..
Ik heb nu 45 studiepunten, maar ook nog niet alles terug en een eventuele herkansingsweek nog.
WiskyBokjes schreef:mailow schreef:Huh wat gek.. Ik heb op de HAN 'blokken' van 7,5 studiepunt. Hierin zitten variërend tussen de 3 en 7 tentamens en dan ook nog opdrachten en participatie... Haal je 1 tentamen niet in een blok, dan mis je al 7,5 studiepunt. Best wel krom eigenlijk..
Ik heb nu 45 studiepunten, maar ook nog niet alles terug en een eventuele herkansingsweek nog.
Volgens mij was dat inderdaad eerst zo, maar dat is bij ons schijnbaar sinds dit jaar niet meer.
Maar idd als je 1 ding niet haalt, mis je al meteen behoorlijk wat studiepunten..

(5,8 en 5,9 maar de punten zijn binnen)
Ik ben trouwens ook gestopt haha

Die komt dan volgend jaar!