Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

de hal is in de pauzes van ons, komen ze ook niet, en verder vind ik de 4e klasses over het algemeen irritanter, haha

Helaas gaat alles wel direct naar mijn spaarrekening.
. Zat laatst in het bijgebouw (school is te klein, dus een overblijfruimte en drie lokalen extra aan de overkant van het plein), komen er twee bruggers vanuit een lokaal echt voorbij gesprint, over het schoolplein heen de school in en nog geen minuut later weer terug. Bleek dat ze hun boeken uit hun kluis waren vergeten en de lerares had gezegd "nou, rennen dan!"
, nou, mij kon je oprapen
Floriske schreef:Bruggers, praat me er niet van. Zat laatst in het bijgebouw (school is te klein, dus een overblijfruimte en drie lokalen extra aan de overkant van het plein), komen er twee bruggers vanuit een lokaal echt voorbij gesprint, over het schoolplein heen de school in en nog geen minuut later weer terug. Bleek dat ze hun boeken uit hun kluis waren vergeten en de lerares had gezegd "nou, rennen dan!"
![]()
![]()
Floriske schreef:Bruggers, praat me er niet van. Zat laatst in het bijgebouw (school is te klein, dus een overblijfruimte en drie lokalen extra aan de overkant van het plein), komen er twee bruggers vanuit een lokaal echt voorbij gesprint, over het schoolplein heen de school in en nog geen minuut later weer terug. Bleek dat ze hun boeken uit hun kluis waren vergeten en de lerares had gezegd "nou, rennen dan!"
![]()
![]()

Kreeg je een stukje tekst, moest je zeggen of het van de site van het CDA of van de SGP was?

EskeGirl schreef:Kreeg net bijna hyperventilatie aanval op school (kon hem voorkomen), nu koppijn...
Fijn met morgen een mondeling en vanaf donderdag SE-week. Denk dat ik morgen na de mondeling naar huis ga.
xx_Charlot schreef:Hahaha Boself, tikkertje serieus?!
Ik geef geen bijles, zou het wel willen maar ze hebben alleen bijles mensen voor wiskunde nodig... Daar begin ik maar niet aan
Ik werk in een restaurant, dat is wel heel leuk![]()
Balen Maaike![]()
Je mag mij ook pb'en, Kaus
---------
Ik ben aan het leren voor mijn toetsweek, man man wat een drama... Morgen heb ik een Nederlands grammatica toets, dat moet op zich wel lukken, en Duits. Maar aangezien ik voor Duits 500 woorden + grammatica moet leren hoop ik dat dat gaat lukken
Helaas ben ik 's avonds liever thuis, en betaalt de supermarkt waar ik nu werk best prima..EskeGirl schreef:Kreeg net bijna hyperventilatie aanval op school (kon hem voorkomen), nu koppijn...
Fijn met morgen een mondeling en vanaf donderdag SE-week. Denk dat ik morgen na de mondeling naar huis ga.
jilinda schreef:Ik zit momenteel midden in mijn SE-week en ik ben zoooo ongemotiveerd
Ik probeer nu mijn engels mondeling voor te bereiden, maar er is zo weinig om voor te bereiden..Gelukkig doen mijn docenten wel heel hard hun best een ontspannen sfeer te creëren