Dinsdag heb ik een kennismakingsgesprek bij een ander bedrijf. Hopelijk levert dat wat op! Ik behoud dan wel de wisseldiensten.Hopelijk valt het brandje mee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinsdag heb ik een kennismakingsgesprek bij een ander bedrijf. Hopelijk levert dat wat op! Ik behoud dan wel de wisseldiensten.

Altijd iemand wakker als je nachtdienst heb!
Helenalena schreef:Ahhh... Ik hoop toch nooit hier brand te hebben, vooral niet in de nacht. Werk op een boerderij met rieten kap, 27 bewoners.. en het is op een natuur eiland, 10 minuten varen met de pont. Heb wel BHV, maar wat blijft er hangen denk ik altijd maar.

eempiej schreef:Helenalena schreef:Ahhh... Ik hoop toch nooit hier brand te hebben, vooral niet in de nacht. Werk op een boerderij met rieten kap, 27 bewoners.. en het is op een natuur eiland, 10 minuten varen met de pont. Heb wel BHV, maar wat blijft er hangen denk ik altijd maar.
Ik wil je echt te tip geven om er wel wat mee te doen. Als je je er niet bekwaam voor voelt ga er dan zelf achteraan. Zelf heb ik voorheen ook alleen gestaan om een hele vleugel in de avonddienst, wist niets, niet hoe de brandmeldinstallatie werkte! En nu ik hier werk ben ik echt zooo blij dat er nooit iets gebeurt is.
Zorg dat je op z'n minst goed weet hoe de brandmeldinstallatie werkt. Hoe moet je afmelden als er loos alarm is en wat moet je activeren/wil doen bij positief brand.
Eiland ligt ten noorden van de hoeksche waard.. is ook niet zo groot hoor, woont ook bijna niemand meer, is bijna helemaal terug gegeven aan de natuur. https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... Ap2y8P8HAQ
Hij moet dan ook de pontbaas bellen e.d. zorgen voor de logistiek. 

Nicje87 schreef:Mijn vakantie is bijna afgelopen. Ik lig nu heerlijk aan t zwembad. Blijf het leuk vinden om te lezen wat jullie allemaal mee maken. Er is weer een hoop gebeurt zo te lezen! Maandag mag ik weer halverwege de nacht beginnenDinsdag heb ik een kennismakingsgesprek bij een ander bedrijf. Hopelijk levert dat wat op! Ik behoud dan wel de wisseldiensten.
Hopelijk valt het brandje mee!