Al een paar keer zelf gereden, toch wel even anders hoor dan tijdens de rijlessen maar wel leuk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colaaa schreef:Rare vraag misschien haha
Maar wat moet je vooral níet doen op het examen ?
Colaaa schreef:Okeuj !
Maar als ik zegmaar moet parkeren moet het dan echt perfect in het vakje staan ?
Want ik las ergens het hoeft niet perfect te zijn, zolang het maar veilig word uitgevoerd.
xNathaliee schreef:Hoe lang hebben jullie geleerd voor jullie theorie?
Ik heb sinds mijn proefles (afgelopen vrijdag) een theorieboek gekregen (plus een online inlogcode om examens te trainen). De rij-instructeur adviseerde mij om zo snel mogelijk mijn theorie te halen. Ik heb van het weekend het boek al doorgenomen en wat belangrijke dingen opgeschreven. Ik loop 4 dagen in de week stage dus alleen in de avonden en de weekenden kan ik leren. Ik heb in week 22, 23 en 26 tentamens (in week 22 of 23 1 tentamen, en in week 26 1 tentamen). Het rooster is nog niet bekend. Ik zit erg te twijfelen of ik me theorie ervoor zal gaan doen of erna (maar dat is pas eind juni begin juli..)
Polly schreef:Ik zou wel op tijd eens kijken op de site van het cbr wat de wachttijden zijn voor het theorie-examen, dat kan best wel eens tegenvallen namelijk.
Dan kan je altijd een datum vast plannen, dan heb je een stok achter de deur om echt te gaan leren.