Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

InekeN schreef:Dat lijkt me zo moeilijk, wanneer zijn ze gewoon wat aan het klieren, wanneer gaat het eigenlijk een beetje boven hun macht... Kwestie van ervaring? Of leer je het ook tijdens de opleiding?
En speelt opvoeding een rol? Ik neem eigenlijk aan best een grote rol...
Die jongens zijn nog geen 2 turven hoog, die weten helemaal niet hoe ze met die aandacht om moeten gaan
Bijna al mijn tweede klassers zijn jongens, die maken tenminste geen hele drama's van alles.
"
Lieverds.
Fijn! Tweedeklassers vind ik zelf wel leuk om te hebben! En gelukkig hoorde ik vandaag dat de tweede klas waar ik een beetje moeite mee had inderdaad veel ondergronds venijn had en dat er in gepest werd. Maar vandaag ben ik superblij met al mijn klassen, ze gedroegen zich voorbeeldig en kwamen allemaal bedanken voor de les

Binnen de vakgroep hadden we afgesproken dat mijn vakgroepleidster de Maatschappijleer toets voor hoofdstuk 5 zou maken. Nou fijn, want ik mats haar al het hele jaar met de hoeveelheden werk die ik verzet. Dit is een hele ruime maand geleden afgesproken en ik heb al tien keer gezegd dat ik morgenochtend het eerste uur die toets afneem dus hem VANDAAG wilde hebben, maar ik heb nog steeds niks
Dat soort dingen staan ook in hun papieren dossier natuurlijk, maar daar willen we graag van af. Lekker digitaal en voor iedereen snel inzichtelijk.