Nou, ik krijg helemaal geen uitkering, omdat ik zelf ontslag genomen heb. Mijn vriend betaald nu alles (hebben we samen overlegd en hij vond dit ook de beste oplossing), dus ik hoop heel snel iets te vinden. Ik heb zelf ontslag genomen, het is een lang verhaal, maar de werksituatie was onhoudbaar. Voel me wel klote, want voor het eerst dat ik zonder werk zit. Klein beetje eigen schuld, maar het was zo erg dat ik echt gebroken was. Kon alleen nog maar huilen de laatste dagen. Dus ik heb er een punt achter gezet.
Nu dus druk op zoek naar iets. Moet nog wel even mijn zorgtoeslag aanzetten, want daar heb ik wel recht op.
Ik mag woensdag op gesprek komen bij S.h.ell, tankstation. Lijkt me echt wel leuk om te doen.
Ik kon ook op gesprek komen voor medewerker c.ater.ing bij Al.br.on maar dat is ook in de nacht, wat dan ook weer een voordeel heeft dat je onregelmatigheidstoeslag krijgt. Maar daar moet ik nog heel even over nadenken.
Net ook weer heel veel sollicitaties gedaan in de richting van secretaresse. Hoop echt dat ik heel snel iets vind. Ook al is het maar voor een paar uren. Thuis zitten is niks voor mij. En wil wel vrijwilligerswerk doen, maar dan moet ik telkens de auto pakken om er te komen.
Ps. het voelt wel echt rot als iemand anders voor jou moet betalen, regel liever zelf alles. Dus ik hoop echt maar heel snel dat ik iets vind...maar goed, dat hopen natuurlijk heel veel mensen