Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frozenstar schreef:De vriendin van de huisgenoot van mijn vriend (snappen jullie 't nog) is wereldkampioen geworden met haar projectgroep (Universiteit Groningen, Microbiologie) in Amerika van de iGem award! Dit is hun site: http://2012.igem.org/Team:Groningen
Ze hebben een bacterie ontwikkeld die verkleurd als het voedsel bedorven is. Zie de site, staat een kort filmpje op! Echt super gaaf gewoon!!
Echt heel pro dat ze gewonnen hebben uit ~170 teams van over de hele wereld.

Hitime schreef:Ja, heb maar 1 tentamen, 1 vak dus dat scheelt wel weer denk ik!
10 weken is echt wel heel lang. Word je daar niet een beetje lui van?
Al zal de hoeveelheid stof overal wel vergelijkbaar zijn 
Heb soms best wat problemen met samenwerken. Ik ben opzich wel een harde werker en kom mijn afspraken na (redelijk
), maar vind het tijdens besprekingen ed. soms lastig om met mijn mening naar voren te komen en vaak raak ik het overzicht kwijt wat mensen opvatten als desinteresse
Maar deze periode is alles echt probleemloos verlopen. Geen niets- en allesdoeners, geen issues, ruzies, echt toppie
Pas ik zelf goed tussen
, maar ben er écht écht niet blij mee. Jeetjemina. Vooral om 1 persoon maak ik me nogal zorgen ( het 'ik zou mijn broer vermoorden met een mes als ik mijn moeder was' verhaal
Ik lig qua communicatie dan toch echt niet helemaal op 1 lijn met zo iemand.) Meeste mensen komen ook uit een groepje dat in periode 1 totaal niet functioneerde dus ik houd echt mijn hart vast
Mgoe, het beste er maar van maken...