Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Als ik een vacature zie via een uzb kijk ik altijd of de vacature ook bij het bedrijf zelf online staat. Is dat het geval solliciteer ik direct, is dat niet het geval solliciteer ik via he uzb
Om 2 uur vandaag heb ik gesprek bij een bedrijf voor een tijdelijke administratieve functie. Ik ben benieuwd!
Britt schreef:Serendip,ik zou even afwachten tot je meer weet van je sollicitatie? Het is wel een flinke stap om tussendoor 'even' wat anders te gaan doen, zeker als je niet zeker weet hoe het gaat lopen?
Britt schreef:Dan wordt het een ander verhaal idd, je moet nooit met buikpijn naar je werk moeten gaan
Is ook de reden dat ik gestopt ben bij mijn vorige werk.
eponine schreef:Hier weer wat afwijzingen verder.. En ik wil zo graag aan de gang! Wat is het verschil tussen UZB en recruitment?
Vanmorgen ben ik benaderd door een uzb, maar het loon lag bruto bijna de helft lager dan mijn laatstverdiende..dus ik zoek nog even door.
Overigens wordt hier in de buurt een stalhulp / amazone gevraagd, niets voor mij, maar mss voor 1 van jullie?
Bij stal Doorstap in Rijsbergen, wel even eerst de zoekfunctie gebruiken als je wilt reageren!