Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Janine1990 schreef:Ik ben geen webshopeigenaar en ga dit ook niet worden, maar ik vind dit een onwijs leuk idee!
Lindy, ik geloof dat ik het even heb gemist, maar wat doe jij? Ik kon de 5 man nog niet zo snel linken aan je fotografie?

Lindy1982 schreef:Joyce zie dat jij je shop via haagen nog wat hebt heb je die laten maken? Ik heb altijd het idee dat dat enorm duur is

Promotie doe ik voorlopig voornamelijk via facebook, en via mijn onderschrift op diverse fora.
Hij had de scherpst geprijsde offerte (heb er een stuk of 6 opgevraagd) en was de enige die ook echt persoonlijk naar mij toe kwam om alles door te nemen, zodat hij een goed beeld kreeg van wat hij in de offerte moest zetten en hoe alles eruit zou moeten komen te zien.
Je zou maar denken dat je het goed beveiligd hebt en dat is toch niet het geval... Dat kost je de kop! Ik kan de webshop verder helemaal zelf aanpassen, dus zelf verzendkosten aanpassen, acties invoegen, pagina's aanmaken of verwijderen, m'n voorraad aanpassen, etc. etc. Het beheren van de shop is echt een makkie en als er problemen zijn, of als iets niet naar mijn zin werkt, lost Michiel dat gewoon netjes op. Ik heb dan ook geen moment overwogen om de shop zelf te bouwen, ik doe waar ik goed in ben en websites bouwen valt daar niet onder