Zo, ben weer terug xD
Gesprek ging goed, was alleen een wereldreis om er te komen
(ja de laatste tijd is mn richtingsgevoel niet echt goed
)
Heeel erg afgelegen. Ik moest op de stoppelberg weg zijn, en toen ik de bus uitstapte zag ik meteen een bord met die straatnaam, dus dat was mooi, was die weg in gelopen (was een asfaltweg dwars door het bos heen, kwam bijna geen einde aan die weg
En toen later bleek dat die weg, zo afboog naar rechts en daar dus verder ging
Echt heel raar
Maar ik was verder gelopen, en dat bleek een andere straat te zijn maar dat wist ik niet. Dus ik alsmaar doorgelopen, kwam ook geen einde aan, en toen maar gebeld. Bleek dat ik dus te ver door was gelopen
Heb dr een half uur over gedaan terwijl het 10 minuutjes lopen is xD Gelukkig kwam mijn bus heel vroeg aan. Dus was niet veel te laat.
Alleen zij hebben plek in de zomerperiode, en nu ligt het aan dolfinarium of ik daar stage kan komen lopen
Tis beetje dubbel. Aan ene kant wil ik zeker wel graag bij dolfinarium stagelopen, is echt een buitenkans, maar aan de andere kant is deze stageplek ook wel leuk en daar zou ik dan echt 15 weken kunnen stage lopen xD (ze willen zo lang mogelijk, maar dat wil dolfinarium ook hahah) 6 weken is te kort ivm de kinderen waarmee je te maken krijgt xD Die moeten niet telkens iemand hebben die na een paar weken weer weggaat. Dus als dolfinarium doorgaat kan ik hier niet stage lopen vanwege de korte periode. Nja misschien volgend jaar de 4e periode als we ook stage hebben.
Wel apart dat nu ineens iedereen in de zomerperiode stagaires zoekt
Veel van die Equitherapie-bedrijven zijn 's zomers gesloten
Deze niet.
K kreeg wel echt veel vragen die ik nog nooit heb gehad bij sollicitaties 
Bijv. in welke situatie je stress ervaart, welke positieve eigenschap je het meest profijt van hebt en welke negatieve eigenschap je last van hebt, en voorbeelden daarbij, en wat je verstaat onder samenwerken, en wat je voor samenwerken nodig hebt.....
Dat soort vragen krijg je normaal echt nooit xD
Naskapower schreef:Succes op stagegesprek.
Voor deze nieuwe periode hebben we
een project dat je een bedrijf moet analyseren.
Had van m'n groepsgenootje een lijst gekregen met stallen in Gelderland.
( ze is Duits en die website was Nederlands).
En toen was er een stal die mij echt gaaf leek om te doen.
Had het er net met haar over en zij wilde die stal graag doen.
Dus hopelijk mag het en wil die stal mee-werken.
Hopen indd dat het daar kan