Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:34

Welkom, Peca :)
Woon je ook in Den Haag? *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 11:06

Hey ja ik woon in den haag :) vind het een leuke stad en leiden (waar mijn studie volg) is zowat om de hoek met de trein. Als het gratis ov nog gewoon blijft...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 11:14

Hahah leuk! Woon je in Den Haag centrum? :)
Ik woon dichtbij Kurhaus enzo. :P

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 12:56

zijn ze nu helemaal gek geworden? Ik betaal alles zelf. Zonder ov zou ik bijna 350 euro per maand kwijt zijn aan reizen (met 40%korting) en 520 zonder korting. Dat kan ik niet betalen.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 12:58

Tja, het idee is dat je dat dan gaat lenen :=
Om vervolgens na je studie een heel groot deel van je leven bezig te zijn met het aflossen van die schuld...

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:08

poedersuiker... kan niet eens reageren op kamers... er is een onverwachte fout opgetreden en gemeld bij de systeembeheerder! Dus ik bellen, zijn ze tussen kerst en oud&nieuw open van 9 tot 12 -_-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:59

Dat is balen naskapower.
Ik moest vandaag ook de dokter bellen, omdat ik al 2 weken last heb Ven erge verkoudheid en mijn moeder bang is dat het over slaat naar een longontsteking, is se arts tot maandag weg.... Grrr

@1234, bij kurhaus is het ook leuk, Lkkr dicht bij het strand! Ik woon vlakbij de het centrum, is 15 min lopen en met de tram/fiets niet eens 5 min :)

Hoop allee dat ik morgen beter ben, ga wel gewoon even Lkkr uit. Jullie al plannen voor oud en nieuw??

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:39

Ja indd, maar toch gaan we maar heel weinig naar het strand _O- Denk nog minder dan mensen die aan andere kant van Nederland wonen _O-
Wel af en toe naar de boulevard xD Nadeel is ook dat het bijna nooit mooi weer is als we tijd hebben om überhaupt naar het strand te gaan.

Zo, net ff met mn moeder geshopt in Leidsenhage (winkelcentrum) :D
Weer heel wat kleertjes rijker 8-) Waaronder een super leuke jas/vest voor t voorjaar *D
En t lieve is dat mn moeder alles betaalde O:) (behalve een broek), als kerstcadeautje nog.

Morgen mag k werken van 10-16:00 ipv van 13:00-17:45 :D Scheelt weer, dan is het nog licht en minder vuurwerk als k naar huis ga O:)

Daarna krijgen we visite (2 gezinnen die komen eten en nieuwjaar vieren), wordt dus gezellig!!

*edit* nu weer een deel van mn kleren die k zelf heb betaald, terugverdiend :') zag net dat de uitbetalingen van de 'klik-sites' (uit onderschrift) zijn gestort *D Bij elkaar toch weer €65,- :D Altijd lekker toch!! K rekende op 2-4 weken, maar nu is het al binnen 5 dagen teruggestort, op 1e kerstdag laten uitbetalen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:48

Chill 1234 :D

Zo ik ben echt kippig :z Er werden een paar afbeeldingen genoemd die je bij de opgaves nodig had. Ik kon ze maar niet vinden , en had echt zoiets van uhh wat is dit.. Had het eigenlijk al opgegeven, blijken ze op de volgende pagina te staan :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:50

whahah handig _O-
Heb ik ook wel eens :')
Bij toetsen staat er dan ook altijd heel groot: Zie vervolg op volgende bladzijde!!!! Of Z.O.Z. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:51

:= Jaa

Zit hier in de stilteruimte, de bieb gaat over 10 mins dicht en mensen zijn al lekker aan het ouwehoeren -.- Ga dan gewoon weg als je toch geen ruk doet..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:55

indd! Sommige mensen denken daar gewoon niet overna . Net als de stilteruimte in de trein. Gaan ze gewoon complete gesprekken voeren :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:20

Dat is zooo vervelend als je juist gaat zitten in de stilte compe en dab nog mensen luid gaan praten. Ik heb er 1 X iets over gezegd omdat ze toen echt voor mijn neus zaten te kletsen en ik toch echt mijn samenvatting voor tentamen rustig wou doornemen. Ze waren even stil en toen liepen ze weg xD kwam er daarna 3 vrienden zitten ook Lkkr luidruchtig, paar minuten laten zagen zr dat het de stilte compe was en gingen ze ook weg xD hahaha toen kon ik rustig en stilte mijn samenvatting lezen :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:41

Ik ga nooit expres in de stilte coupe zitten, maar ik vind het dan ook wel fijn als mensen wel stil zijn. Ik lees heel veel in de trein en als mensen dan keihard gaan praten kan ik mij moeilijk concentreren.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:50

Ik ga ook nooit expres in de stilte coupe zitten, maar op een of andere manier kom ik er 9 van de 10 x wel terecht :')

Zo cute, buurjongetje van 5,5 kwam net samen met buurvrouw een cadeautje voor mij brengen omdat ik de buurkat had eten gegeven op de kerstdagen,
waren beetje aan t kletsen en ze hadden het erover dat ie voor het eerst wakker gemaakt werd met oud-en nieuw, dus mn vader zei zo van: 'maar dan moet je mij ook wakker maken hoor, want anders mis ik al het mooie vuurwerk!' Toen zei mn buurjongetje: ' Ja! Dan zeg ik: Buurman Eheeeed!! Wakker worduuuh!!!'
_O- Hij was ook haast niet weg te slaan bij de tv, want Shrek was op tv :+ Hij telkens vragen of we het voor hem op konden nemen xD Anders zou ie het missen.

K had net bijna mn konijntjes buiten gesloten :(:)
K wilde ze hun hok in doen, maar ik zag niets, dus ik dacht van, ze zullen wel al in hun hok zitten! Dus ik dat deurtje van de ren bijna dicht, hoor k nog gerommel achter de voorraadkist enzo :') Bleken ze daar nog lekker aan het ravotten te zijn :P Toen heb k ze maar met snoepjes de ren in gelokt, dan komen ze wel als een gek aangerend :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:53

Zo, ik moet echt weer eens bij gaan lezen hier. K loop n beetje achter, haha!
Morgen gezellig oud en nieuw met vrienden, word vast super gezellig :) lekker kletsen, spelletjes doen en gewoon n leuke avond hebben :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:56

Hahah t gaat ook zo snel soms :')
Wel gezellig, met vrienden *D
Hier vieren we het gewoon met kennissen en de hele buurt eigenlijk :+ Handig, op een kruispunt wonen :))
Hier komen alle omringende straten naartoe voor het vuurwerk.

Ben nu op internet documentaire aant kijken, echt super cool om te zien:
http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/d ... paard.html

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:59

Citaat:
Never_Mind - Dierwetenschappen (wo)
arans - voedingsmiddelentechnologie (hbo)
Naskapower - Equine; leisure and sports (hbo)
Magrathea - Lucht & ruimtevaarttechniek (wo)
1234 - Dier & Gedrag (mbo4)
Hitime - Gezondheid & Maatschappij (wo ?)
Phylos - Pedagogische Wetenschappen (wo)
xManon_ - Dier- en Veehouderij (HBO)
Cabelona - Chemie (HBO)
nathalie_v - Management Dierverzorging (MBO 4)
maartje1990 - Lerarenopleiding Engels (hbo)
wwr - Fiscale economie (wo)
patatje - lerarenopleiding geschiedenis (HBO)
margreet4 - Verpleegkunde (MBO 4)
mpc_rijder - dierwetenschappen (wo)
TessaVB - Animatie & Audiovisuele Vormgeving (MBO 4)
Barbabientje - Verpleegkunde (hbo)
gittekit - Psychologie (WO)

Hier is het laatste versie van het lijstje

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:01

Ik ben er wederom afgemieterd, altijd zo slecht met die lijstjes _O-

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:08

Dan was het niet de laatste. Ik zit op de ipod dat is wat lastig zoeken. Srry

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 01:18

Dan zet je jezelf er weer bij *\o/*

Zo morgen oliebollen bakken in de gang want dat ga ik dus echt niet in mijn huis doen :D Heb ik over 2 weken nog die stank hier hangen. En dan kan ik nog een bolletje aanbieden aan de buren ofzo O:)

Ben echt benieuwd of het hier druk gaat zijn of juist helemaal niet.. En qua vuurwerk ook :P Ik heb een pakketje gekocht en wat romeinse kaarsen voor 30 euro, maar weet niet of er meer mensen zijn die dat ervoor over hebben hier..

Op zich kan je wel verwachten dat de meeste mensen naar feesten gaan enzo. Hier de flats zullen wel niet zoveel feesten zijn, zijn voornamelijk 1 en 2 persoons, maar hier tegenover zitten huizen à 12 bewoners, dus kan me wel voorstellen dat daar wel het eea aan feestjes is :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 01:21

hemel 10 pagina's meer dan wat 3 dagen terug?....

iedereen al voorbereid op oud en nieuw? wat zijn de plannen bij jullie? :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 02:05

Bleh. Ik moet slapen van mezelf. Maar dat wil nog niet echt lukken helaas. Mss toch m'n bed maar uit, m'n vakantiespullen uitpakken enzo... Hoef k dat morgen niet meer te doen... En dan morgen ff naar de ah. Wat dingetjes halen om lekkere hapjes te maken voor morgen avond ofzo :) Heb echt veel zin in m'n oud en nieuw feestje! Met m'n 2 beste vriendinnetjes, hun vriendjes, n andere stel waar k goed bevriend mee ben, nog n vriend van ons, en de zus van 1 van de vriendjes. Gezellig bij n vriendin in de keuken met z'n allen. Super veel zin in :) :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 02:14

moet werken van 8:30 tot 17:00, daarna langs huis en omkleden. Om 18:00 of 19:00 uur met de trein naar Wageningen.(in het eerste geval eerst nog een uurtje langs droef) Dan naar van 20:00 tot 00:30 pre-party New years eve: try before you die. om 00:30 gaat de deur open voor bezoekers, feest duurt tot 6 uur.

heb nog geen slaapplaats geregeld. maar in het ergste geval moet ik wachten tot 10 voor 8, stap in de bus naar ede-wageningen. rechtstreeks naar huis en dan m'n bed in. (neem wel voor de zekerheid een slaapzak mee naar wageningen denk ik

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 02:19

Slaapzak meenemen is zowiezo n goed plan lijkt me. En weet niet wat je van plan bent aan te doen, maar zorg voor n warm vest als je moet wachten of wat dan ook! Klinkt als n chill feestje iig :)