Phylos schreef:Joepie, eerste tentamencijfer binnen...een 7,3.
Hopelijk de 2e ook gehaald. Vanmiddag de 3e en laaste...maar dat wordt een lastige
Netjes

Heb zelf nog geen cijfers terug, hopelijk komen die snel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En de melk moet ik even lenen van iemand anders. Ze worden dan wel zonder ei, maarja dat moet wel lukken toch

Maar dat was ook echt té simpel 

en 4 pannekoeken als tussendoortje is echt te veel! Ik zit vol

Daarna moet ik direct naar school en dan een presentatie houden hahaha dat wordt leuk
Hoop dat de verdoving na 5 uur al is uitgewerkt anders sta ik daar half kwijlend voor de klas 
Die kleine past in de plasticzak bij mn cap en chaps
Het gaat echt bar slecht, ken het echt niet. Gelukkig mogen we er een grafisch rekenmachine voor gebruiken dus nu alle feitjes daarin proppen, moren wel extra batterijen mee! Volgende week kunststoffen dan ben ik er voorlopig weer mee klaar, die moet wel gaan lukken. Het is een heel erg snap-vak dus daar ben ik heel blij mee 
Het ruikt naar een combi van rotte eieren, rotte vis, mesthoop, schimmel en de groenbak die jaren niet is schoongemaakt. En dan te bedenken dat ze daar ook aroma's voor vanille uit halen... (voor het bakken pak ik nu maar de vanille stokjes!) 

Nog niks gedaan
ja ik heb bedacht dat ik mijn haar zaterdag ombre ga kleuren. dus de puntjes blond. en later ga ik de puntjes dan ook nog paars verven 
dus avond eten vandaag ook maar over geslagen

en dan als die goed gaat 2 weken erna afrijden
En dan hopelijk eindelijk mijn rijbewijs!! Dan heb k alsnog geen auto, maargoed, wel een rijbewijs.