Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
byjou1983 schreef:@kaatje77....ik zou dat toch echt niet pikken hoor...kun je er niet met je leidinggevende over praten? Hij kan toch niet zomaar tegen jou zeggen over dat MW? Wat een onzin zeg....pfff kan me voorstellen dat dat zwaar is...
Heb ik ook al allemaal meegemaakt...ik wektte echt bij een kei leuk bedrijf!
1 vrouw die me echt het leven zuur gemaakt heeft....
Bah als ik daar nog aan denk...met buikpijn naar mijn werk toe!
Anyway...heb eergisteren 5 sollicitaties de deur uitgedaan....
1 afwijzing al binnen....met veel bla bla bla....![]()
En vanmorgen kreeg ik een ontvangstbevestiging van een brief...erg netjes vond ik dat!
Nu maar weer afwachten en verder kijken wat er weer nieuw is vandaag in het leed dat een baan zoeken heet!
Maar ik hou moed! Ooit komt het goed! (oeh dat rijmt
rindin schreef:Helaas kan ik me ook melden bij dit topic. Ben afgelopen juli afgestudeerd als fysiotherapeute en sindsdien aan het werk bij een ontzettend leuke praktijk. Een waarneming, dus tijdelijke aanstelling. Na volgende week ben ik werkloosMaar er zijn weinig vacatures, echt niet best. Heb ook al een aantal afwijzingen binnen.
Vind het zo waardeloos; 4 jaar gestudeerd, met twee vingers in je neus alles halen, nu je werk gewoon goed doen en hard willen werken... En toch niks kunnen vinden. Terwijl je zo graag wilt...
Dus als iemand nog iets weet in het noorden
rindin schreef:Helaas kan ik me ook melden bij dit topic. Ben afgelopen juli afgestudeerd als fysiotherapeute en sindsdien aan het werk bij een ontzettend leuke praktijk. Een waarneming, dus tijdelijke aanstelling. Na volgende week ben ik werkloosMaar er zijn weinig vacatures, echt niet best. Heb ook al een aantal afwijzingen binnen.
Vind het zo waardeloos; 4 jaar gestudeerd, met twee vingers in je neus alles halen, nu je werk gewoon goed doen en hard willen werken... En toch niks kunnen vinden. Terwijl je zo graag wilt...
patpen schreef:rindin schreef:Helaas kan ik me ook melden bij dit topic. Ben afgelopen juli afgestudeerd als fysiotherapeute en sindsdien aan het werk bij een ontzettend leuke praktijk. Een waarneming, dus tijdelijke aanstelling. Na volgende week ben ik werkloosMaar er zijn weinig vacatures, echt niet best. Heb ook al een aantal afwijzingen binnen.
Heb je gekeken op http://www.fydalo.nl/? Daar kun je je ook inschrijven als zoekende fysio. Helaas op dit moment geen vacatures in het noorden.......
Wendy schreef:Bedoel je niet gewoon de opleiding MMZ bij het ROC? Wat vroeger SPW heette?
In principe is daar zeker wel werk in, ligt er natuurlijk aan welke kant je op wilt, maar je kunt aan de slag in de kinderopvang, gehandicaptenzorg, ouderenzorg etc.
joyce2 schreef:Is hier uberhaupt wat aan/tegen te doen?