*Meld zich ook* Ik doe nog steeds dezelfde opleiding, heb het ook erg naar mijn zin! Helaas de eerste 2 tentamens niet gehaald. Deze week tentamenweek en ik heb net mijn eerste achter de rug. Heb er een goed gevoel over maar mijn gevoel klopt niet altijd
Ik volg SR niet bewust, soms blijf ik erop hangen met zappen
ah das wel jammer dat je de eerste 2 niet gehaald hebt, maar nog geen nood natuurlijk. Oeh deze week nog tentamen week, succes! Ik kan al genieten van vakantie. Al moet er nog wel geleerd worden, want ik heb week 2 en 3 weer tentamens
Wat gaan jullie weer hard ineens zeg! Joon, jammer dat je gestopt bent, maar wel een goede keuze denk ik. Als je het niet leuk vind heeft het ook geen zin om door te gaan Margrit, jij zult het zeker wel zwaar hebben met je ontgroening, krijg je daar ook nog vakantie van? haha. Phylos, leuk dat je een tijdelijke kamer hebt Met mij gaat ook alles prima. Heb nu een tentamen niet gehaald. Maar het scheelt dat 70-80% gezakt is, nu voel ik me niet meer zo dom Nu vandaag een tussentoets en donderdag het echte tentamen, en dan een weekje heeerlijk vrij! Ik hoef niets te doen want het blok is afgelopen na donderdag
KimE
Geplaatst: 21-12-10 11:34
Gittekit schreef:
Leuk he Kim, uvt. Bij mij ist ook al zo'n succes.. ook nog verslagen en dingen inleveren bah.
Blegh, baal er wel van.. Wéér geen onbezorgde kerst en oud&nieuw door die klöte tentamens.. Was op de middelbare school ook al, alleen nu zijn de tentamens ietsjes groter ik wil gewoon een keer nergens aan hoeven denken met kerst en oud&nieuw.
Zo, dat is eruit, ik ga weer even verder werken aan m'n paper
Mijn verhuisdatum staat vast! 15 januari ga ik over, echt spannend! Morgen ga ik er nog een keer heen om contract te tekenen en in te schrijven in Groningen..