Ik ben super blij met mijn 8,2..maar dat is dan ook het hoogste cijfer hoor. verder een 7,4 voor natuurkunde, maar verder zit alles tussen de 6,5 en de 7 (alleen engels een 6) Achja we doen het er maar mee
Eigenlijk sta ik alleen een 7 voor Nederlands en AK en 2 vijven voor wiskunde en M&O en voor de rest allemaal zessen
Een 6.6 gaat je wel lukken Nienke
Phylos
Geplaatst: 30-03-10 20:32
kun je die vijf voor wi en m&o nog ophalen dan? En als je maar slaagt toch die cijfers maken je op dat moment denk ik weinig uit (mij in iedergeval niet)
Nouja, wiskunde misschien wel Ik heb wel het idee dat er nu een stijgende lijn in zit (ga van een 3 begin dit jaar al naar een 5 ) M&O gaat nooit lukken, ik heb pas 1 voldoende gehaald en dat was voor een mondeling
Ik sta geen onvoldoendes.. laagste cijfer 6.2 voor eco dus ik ben superblij. Maar eco van deze week was niet veel soeps dus dat kan nog wel 's omlaag gaan..
Hopelijk niet Chris, een onvoldoendeloos rapport moet je houden zo
Haha, ik móet echt aardrijkskunde leren, ik ben nog niet eens begonnen en ik moet nog 95 blz voor over 12 uur
Phylos
Geplaatst: 30-03-10 20:39
Ja ik wil ook dat het hier druk is..ben vreselijk dom bezig..want ik kan nog zooooo veel doen voor school. Zit echt bijna de hele middag/avond al wat achter de computer. Alleen engelse presentatie gemaakt en de stallen gedaan en de paarden binnen gezet. en gegeten natuurlijk
Wie schopt mij aan het werk
NieneWiep
Geplaatst: 30-03-10 20:41
AnnaaX schreef:
Hopelijk niet Chris, een onvoldoendeloos rapport moet je houden zo
Haha, ik móet echt aardrijkskunde leren, ik ben nog niet eens begonnen en ik moet nog 95 blz voor over 12 uur
Heb je toevallig ook Zuid Oost Azie Actueel? Ik donderdag.
Ik ging net even mn pta erbij pakken en rekenen enzo. En soms geeft dat best een leuk gevoel want ik mag een denderende 4,0 halen voor mijn AK SE en dan sta ik nog een 6. En als ik een 8 haal ga ik 0,1 omhoog dus daar doen we het niet voor. Lekker puh.