Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar we weten niet of dat gaan lukken ivm de ruimte op school. Maar dat pub idee willen we sowieso doen, dus anders in het klein, niet een heel lokaal.

Had gelukkig studiedag
mooi gedaan hoor!!
oepsie.. Nouja..

) Sander_ schreef:60 euro vind ik wel vrij veel, mocht je het zelf moeten betalen. Volgens mij betaalt onze school ook ons materiaal.
Stockphoto's zijn inderdaad niet goedkoop, nu heb je wel geluk dat de dollar laag staat.
Nee, denk niet dat het vergoed wordt door school, omdat het echt een extraatje is, we hadden het niet hoeven doen. Zou ook wel leuk zijn als onze reis naar Londen vergoed werd, haha. Gittekit schreef:Wat doen jullie eigenlijk allemaal met paarden? (te lui om profielen door te gaan spitten)
Ben vorig jaar ook naar de open dag geweest en dat sprak me op zich wel aan, maar het is inderdaad heel hard werken...
Gittekit schreef:Wat doen jullie eigenlijk allemaal met paarden? (te lui om profielen door te gaan spitten)
(Luna dus)
Dat wil ik 1x in de week gaan doen, miss 2x, net wat uitkomt met school 
astriidj schreef:Maar ik rijd 1x in de week/1x in de 2 weken hier op de manege, op het paardje op m'n avatar.
Wat grappig dat je op de Oldershof hebt gereden, de eigenaren zijn nu sinds ongeveer 3 jaar eigenaar van mijn manege.
voor de rest nog wat goede en minder goede cijfers van toetsweken 
verder niets ernstigs ofzo.
Leuk om te lezen wat jullie wel (of niet
) doen met paarden