Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

, nu zijn ze nog 'maar' 21.5 en 22.5 kilo 
(bij rotary die je moeten uitzenden)
Is echt heel leuk! Heb overdag engelse lessen en s avonds doen we veel leuke dingen
. Patty14 schreef:Denicee_x schreef:oh ok haha
Ik dacht ook ff dat je alleen ging om de taal te leren
Maar, ik kan je EF aanbevelen qua voorbereiding.
Haha, dat dacht ik dus ook.
Als je het geld er voor hebt zou het wel gaaf zijn

Samantha1234 schreef:Patty14 schreef:Haha, dat dacht ik dus ook.
Als je het geld er voor hebt zou het wel gaaf zijn
Jaa ik had het ook wel een beetje onduidelijk opgeschreven
Het zou inderdaad gaaf zijn
Ben hard aan het sparen:)

- 

Gaat snel. Lightielight schreef:![]()
Had ik even gemist..
met "pech"bedoel ik dat wij bv haar vakanties met het gezin zelf moeten betalen... was ik eigenlijk wat verbaasd over. Mijn man is vroeger naar de VS geweest voor een jaar en daar was hij dus gewoon onderdeel van het gezin...hij ging met vakantie e.d. met het gezin en dat werd door het gezin betaald... Als wij ooit een studente in huis zouden nemen en we zouden bv naar Frankrijk gaan, zou het niet in me zijn opgekomen om haar familie deze vakantie te laten betalen....
Tikt echt aardig aan....
Ik snap dat je uitjes en vakanties met school of vriendinnen aldaar zelf bekostigt, maar dingen die je met het gezin doet?
Overigens lijkt het bij jou helemaal super, Mel! Je schreef dat je je paardje moest verkopen.. dat is toch niet je tinkertje? (wij hebben er nl ook twee en voordat je hier in het topic kwam had ik al vaak over jou en Bonnie gelezen, altijd leuk om over tinkers in de wedstrijd te lezen. Lieneke mailde dat ze mensen had ontmoet waar ze wrs. kon rijden.. dan zou echt fantastisch zijn!

Fleur_Laura schreef:Mijn hemel wat is koffers inpakken een crime zeg
Eerst waren beide koffer 26 kilo, nu zijn ze nog 'maar' 21.5 en 22.5 kilo
Wat is zo'n club dan eigenlijk?(bij rotary die je moeten uitzenden)

) nog...