Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Je gaat vast veel plezier en voldoening uit je werk halen, dat is je in ieder geval van harte gegund

Belsje schreef:Weet iemand of ik als Belgische me kan inschrijven bij een nederlands interimkantoor? Dat is op zich helemaal niet ver van de deur
Cowgirl het klinkt toch goed, stressbestendigheid is denk ik iets wat je ook leert door erin te zitten.
hyawatta schreef:zit altijd met die motivatie beschrijving.
ik zoek dus ander werk, en heb er ook geen ervaring in, in kassawerk, en zoek gewoon ander werk omdat ik van kantoor af wil en het liefst zo snel mogelijk.
heb opledingen gedaan voor de dierenverzorging maar daar is geen werk in te vinden en is het wel zo moet je geluk hebben want die vacatures in de dierenzorg/winkel zijn meteen weg
poes schreef:hyawatta schreef:zit altijd met die motivatie beschrijving.
ik zoek dus ander werk, en heb er ook geen ervaring in, in kassawerk, en zoek gewoon ander werk omdat ik van kantoor af wil en het liefst zo snel mogelijk.
heb opledingen gedaan voor de dierenverzorging maar daar is geen werk in te vinden en is het wel zo moet je geluk hebben want die vacatures in de dierenzorg/winkel zijn meteen weg
Mag ik eerlijk zijn? Zoals je het omschrijft heb je ook gewoon compleet de foute motivatie om aan de kassa te willen gaan staan bij ikea, en als je brief dan gaat klinken zoals bovenstaand stukje verwacht ik niet dat je uitgenodigd gaat worden... Het is te negatief gericht: ik wil dat doen maar daar vind ik niks in, ik wil wat ik nu doe in geen geval meer doen, dus ja ga ik maar kassa proberen... Probeer te omschrijven wat er leuk lijkt aan de functie, wat je er goed in zou kunnen, welke relevante ervaringen je al hebt