Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Ff lachen jongens, dit komt uit 1 vacature:
geef je hirarchisch leiding aan vier medewerkers
Het signaleren van kansen en initiren van verbeterprojecten;
Ik zou er bijna een mailtje over sturen
edit:
Het wordt nog erger. Volledig vacaturetekst, eisen, profiel etc. Dan staat er onderaan:
Voor het professionaliseren en optimaliseren van onze organisatie, zijn we per direct op zoek naar een:
En dan nog ergens een los woord 'bedrijfscultuur'.
![]()
![]()
Ze kunnen daar wel goed zo'n zeikerd als mij gebruiken
Anneert schreef:moniiquee schreef:Woonbegeleiding is opzich ook wel een optie, heb er toevallig net een sollicitatie naar toe gedaan
Ben alleen niet echt van de verzorging.. Meer het begeleiden van mensen.
Ik heb een jaar lang een combi gedraaid, woonbegeleiding + dagbesteding.
Woonbegeleiding houdt niet direct en niet alleen het verzorgen van mensen in. Is afhankelijk van de doelgroep. Ik werkte met cliënten met behoorlijk wat agressie en er was maar 1 cliënt die je volledig moest helpen met de verzorging, maar was verder wel zindelijk. Dus was ook echt bezig met begeleiden, zowel in de woonsituatie als in de dagbesteding.
Welke regio zoek je?
Yonne schreef:Darah3, ja zware concurrentie :p Als ik iets in jouw regio tegenkom wat niks voor mij is/ te ver weg is zal ik je wel tippen. Kunnen elkaar op zn minst een beetje helpen toch
Sheran schreef:Hier ook geen vacatures. Gewoon GEEN. Hoeveel reistijd vinden jullie acceptabel? Ik had vorig jaar een uur reistijd met de auto, maar ik vond dat echt wel maximaal en mijn halve loon ging op aan benzine