Goodreads is irritant, wordt er continu mee volgespamd :p.
Holes is een leuk boek, niet moeilijk! The boy in the striped pyjames is ook een heel goed en indrukwekkend boek. Eventueel kun je van beide nog de film kijken, om het beter te begrijpen.
Ik lees eigenlijk alleen nog maar Engels mocht je nog een boek moeten kiezen, de boeken van John Green zijn een aanrader (Paper Towns :3)
Oh ik dacht dat je tbitsp liet vallen, zeg maar. Maar ik begrijp het nu .
Weet je al ongeveer welke kant je op wil Hanne?
Ik ga niet naar Outdoor Brabant, beetje uit de richting ik ben trouwens wel heel blij dat Horse Event vanaf nu in Ermelo plaats vindt! Veel dichterbij! Dáár ga ik komend jaar wel naar toe.
Geen idee Natuur en techniek word het sowieso niet, natuur en gezond is een beetje onmogelijk (ben slecht in natuurkunde en vind ik saai) het is een keuze vak maar wel belangrijk want dierenarts lijk mij wel leuk.
Economie en maatschappij lijkt mij leuk maar is teveel kantoor werk denk ik ik wil niet op kantoor,
Cultuur en maatschappij, denk dat het beste bij mij past, je mag veel vakken kiezen en alleen gs is verplicht, economie is een van de vakken en wil later misschien eigen woon winkel ofzo
Maar kinderpsychologie lijkt mij ook wel leuk. Het is heel moeilijk want vind alles wel leuk alleen geen kantoor baan want ik ben graag onder de mensen en doe iets met mijn handen of in der iets waar je niet alleen stil zit
Dus ik weet het nog niet ik moet kijken want mogelijk is ook omdat ik niet in alle vakken even goed ben.
Wij hebben vandaag ook een introductie les gekregen.
Dat is helemaal niet vroeg hoor Gebrich! Tenminste, wij moeten in Februari al een besluit hebben genomen. Ik vind zoveel voorbereiding wel fijn...
Love_Silver
Geplaatst: 25-09-14 18:55
Deetjeeuh schreef:
Wij hebben vandaag ook een introductie les gekregen.
Dat is helemaal niet vroeg hoor Gebrich! Tenminste, wij moeten in Februari al een besluit hebben genomen. Ik vind zoveel voorbereiding wel fijn...
Dat hebben ook gedaan alleen wij moeten in maart een keuze make
Pacific
Geplaatst: 25-09-14 18:57
Oh, haha. Misschien beginnen wij dan over een poosje ook wel, geen idee eigenlijk. Maar vier weken (?) na de zomervakantie klonk wel wat vroeg in mijn oren . Jij hebt nog geen idee, Desirée?
Ik heet trouwens GeRbrich !
Laatst bijgewerkt door Pacific op 25-09-14 19:00, in het totaal 2 keer bewerkt
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 25-09-14 18:57
Wij beginnen er over een maand ofzo mee geloof ik. Maar ik maak me er ook niet zo druk om, ik weet het al ongeveer.
Met 2 rren? Nee grapje, was een typfout. Sorry haha.
Hmm, wel een beetje hoor... Maar ik weet het nog niet precies.. Met N&T etc. kan je álles worden wat je wilt. Dat is wel handig! Maar aan de andere kant, ik wil niet de biologische kant op eigenlijk. Dus dan heb ik er eigenlijk niets aan.
Met NT heb je automatisch ook NG toch, of is dat bij jullie op school niet zo? Ik heb der niet zoveel verstand van eigenlijk . Ik ga in ieder geval voor NT/NG!