Nayomie schreef:Een 9 op duits, jeetje.
super!

ik heb donderdag mn eerste frans toets op havo, ben benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ArankaM schreef:Gefeliciteerd met de mooie cijfers Nayomie en Angela!
Ik heb het echt heerlijk gehad in Maastricht. We zaten in een groot appartement aan de Maas. Heerlijk gegeten, naar de grotten geweest, de stad bekeken en 's avonds langs de maas gewandeld. Ik vond het echt niet leuk om weer naar huis te gaan, het was zo fijn!

Ik heb een baantje!
waar ga je werken?

Ik ben al bekend met het land en spreek de taal al half, dus dat is ook geen probleem.
Harpoon schreef:6.7 op mijn frans SO whoehoehoe!
Maar.. wij kregen wel een preek dat wij de grammatica echt slecht gedaan hadden en dat wij op deze manier het examen niet gaan halen. Oh fijn..
Dus ik ga vanaf nu echt het huiswerk die wij op hebben gekregen diezelfde dag maken. Dan heb je die uitleg en zo nog in je hoofd.
Hoe doen jullie dat? Huiswerk maken?
En hoe leren jullie? Met WRTS of een andere website? Via het boek?
Samenvattingen? Uittreksels?
Nog handige tips?
Ik ben bagger in grammatica van alle talen behalve duits, dus heeft iemand daar ook nog tips voor?
Volgende week maandag gewoon 1 uurtje les, praktijk tekenen. In plaats van 8 uur! Whoehoe!
Nog 9 weken tot het profielwerkstuk af moet zijn.. en eigenlijk zijn we nog nergens. Damn!
, maar ik moet dat wel doen anders haal ik het sowieso niet, is voor mij echt op het randje
Ik heb niet het idee dat het gemiddelde nou heel veel verschilt met andere vakken. Er zitten natuurlijk ook wel slechten tussen maar die doen er gewoon niks voor..