Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Free2 schreef:Weet iemand of het vak NLT(=Natuur, leven en technologie) ook op je eindlijst staat als punt en kan compenseren voor andere vakken? Ik sta daar wonder boven wonder een 7 voor dus zou alweer een compensatiepuntje zijn
Overigens ronden ze op je eindlijst alles eerst af naar een heel punt en dan kijken ze naar t gemiddelde toch?
Arabesk schreef:Free2 schreef:Weet iemand of het vak NLT(=Natuur, leven en technologie) ook op je eindlijst staat als punt en kan compenseren voor andere vakken? Ik sta daar wonder boven wonder een 7 voor dus zou alweer een compensatiepuntje zijn
Overigens ronden ze op je eindlijst alles eerst af naar een heel punt en dan kijken ze naar t gemiddelde toch?
Volgens mij niet. Alleen maatschappijleer, maar ook dat weet ik niet zeker. Voor vmbo-TL is maatschappijleer in elk geval wel een compensatiepuntje.
) welshfan97 schreef:Arabesk schreef:
Volgens mij niet. Alleen maatschappijleer, maar ook dat weet ik niet zeker. Voor vmbo-TL is maatschappijleer in elk geval wel een compensatiepuntje.
Volgens mij juist wel, is toch gewoon een vak?
Maatschappijleer zit in je combinatiecijfer en dan combinatiecijfer telt als compensatiepunt (of verliespunt natuurlijk als je onder de 6 staat)