Ik zit vrijwel de hele dag achter de computer, dat is iets wat veel vormgevers herkennen denk ik. Zelf heb ik er geen problemen mee maar we hebben wel stagiairs gehad die daar toch niet aan konden wennen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maava schreef:Wat fijn dat ik dit topic gevonden heb, vast genoeg mensen met ervaring.
Ik zit zelf an een beetje te denken. Over twee jaar ben ik klaar met mijn opleiding media vormgever niveau 4. (Als alles goed gaat) ik wil graag in mijn 3e jaar al weten wat ik hierna ga doen, zodat ik mij in de 4e kan foccusen op examens en stage.
Nu weet ik alleen nog totaal niet wat ik hierna wil gaan doen. Werken vind ik heel leuk maar kantoor uuren en plekken werken echt niet voor mij. School vind ik zelf ook heel leuk maar is een extra opleiding nodig en word bijvooreeld een HBO niet te veel theorie gericht voor mij? Zelf werk ik naast school ook als illustrator en zoals ze het nu bekijken ben ik bij hun nogsteeds welkom als ik klaar ben met mijn opleiding, dus val ik gelukkig niet in het diepe. Maar hoe hebben andere bokkers dit gedaan?
(Ik ga ook nog in gesprek later met mijn studie coach.)
WiancaR schreef:Ik kom lekker reclame maken, wie van jullie wil mijn nieuwe collega worden (in regio 038)?
Ter versterking van ons team zijn wij per direct op zoek naar een creatieve DTP-er (voor 8 tot 40 uur per week).
Functieomschrijving:
Als creatieve DTP-er ben je een perfectionistische duizendpoot en werk je zelfstandig en in teamverband aan productpresentaties. De nadruk ligt op het ontwerpen, opmaken, restylen en drukklaar maken van uiteenlopende grafische onderdelen van productpresentaties. Denk hierbij aan stalenkaarten, etiketten, displays en diverse promotiematerialen.
Check voor meer informatie: http://www.decostayle.com/news/vacature-dtp-er/
Kiki1995 schreef:Wat toevallig MilleniumK! Ik heb donderdag ook een intake, ben bloednerveus ervoor!
Ik neem mijn portfolio mee (heb ik afgelopen maand vormgegeven in de vorm van een kort boekje in A4), mijn huidige cijferlijst en vakkenpakket wat ik op mijn huidige opleiding heb gehad. Ik weet niet hoe handig een filmpje is, omdat je jezelf in het gesprek voorsteld toch?
Veel succes alvast!!
Kiki1995 schreef:Hoe ging jouw intake MilleniumK?
Ik heb 2 opdrachten meegekregen. Ik moet in 5 á 10 foto's het verhaal van de wolf en de zeven geitjes uitbeelden en ik moet een zelf portret maken. :'D