Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lieveli schreef:Ik vond dit trouwens zo raar... Ik ging strips tekenen met leerlingen, maar ze kwamen er niet uit. Die meiden wisten gewoon niet wat spreekwolkjes en denkwolkjes zijn. Maar ik las vroeger de Tina, dat kennen ze helemaal niet...
InekeN schreef:Gefeliciteerd Miiynke! Leuk hoor.
Geen spreekwolkjes kennen...Wat raar? En de Donald Duck of zo dan, staan ze daar niet in?
Is onze 'generatie' nu al zo verouderd met de Tina, Donald Duck of Penny, kijkt iedereen op schermpjes nu, haha!
InekeN schreef:Heb zelf erg zin om aan lerarenopleiding te beginnen alleen nou hoorde ik iets over '2e studie helemaal zelf betalen'? Ik heb een WO studie af, moet ik deze HBO nou echt compleet zelf financieren?![]()
Dat gaat namelijk niet financieel.
mayniac_val schreef:Wat goed
Mijn mentorklas is een lwoo klasje, het zijn scheetjes als je ze kent maar je moet even door hun problemen met gedrag en tempo kijken. Nu hebben ze net een nieuwe docent voor Techniek Vakmanschap (alle basisvaardigheden, dus best wel belangrijk) maar het gaat voor geen meter... Hun vorige docent kende ze ontzettend goed en kon geweldig met ze opschieten, maar dit is dus geen pan.
Heeft iemand tips voor hoe ik dit met mijn collega bespreekbaar kan maken?