Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Paan schreef:Waar hebben jullie je domeinnaam onder gebracht? Wij willen nog 2 laten registeren maar weten niet waar we dat het beste kunnen doen.
joyce2 schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een pakket met Track&Trace code niet bij de klant is aangekomen. Een klant zal je eerder proberen op te lichten met brievenbuspost dan met pakketpost.
Mocht er toch ooit een keer zoiets gebeuren, dan schakel ik mijn contactpersoon in, die mag dan uit gaan zoeken wat er mis is gegaan
Mallootje schreef:joyce2 schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een pakket met Track&Trace code niet bij de klant is aangekomen. Een klant zal je eerder proberen op te lichten met brievenbuspost dan met pakketpost.
Mocht er toch ooit een keer zoiets gebeuren, dan schakel ik mijn contactpersoon in, die mag dan uit gaan zoeken wat er mis is gegaan
Idem!
Heb nu zo'n 50 pakketten verstuurd geloof ik, en allemaal netjes aangekomen
connepon85 schreef:@LHO Er zijn heel veel zakelijke websites die Wordpress gebruiken. Sowieso nu het meest gebruikte systeem volgens mij.
Ik heb echt een niet productieve dag vandaag. Ik ben bezig om de website sneller te krijgen en dat lukt voor geen meter. Pfff.. zit me weer helemaal rot te zoeken naar hoe alles werkt. Misschien dat ik over een tijdje maar iemand inschakel om dat te doen, want ik heb niet het idee dat dit mij gaat lukken
Mellis86 schreef:Je verhaal zou iets sterker zijn als je ten eerste het platform in zn waarde laat, wordpruts en blogjes voor een platform met meer dan 60 miljoen gebruikers…. Daar kun je als “seo-expert” toch niet omheen, of je het nou wat vindt of niet.
Daarbij is Wordpress meer gebruikt dan Drupal, zeker voor websites die niet teveel ‘high traffic’ hebben. Ofwel een prima platform voor de meest gebruikte doeleinden en nog gebruiksvriendelijk ook, ook voor de professionele zakenwebsite of webshop.
Ik kan me voorstellen dat je als 'echt website bouwer' meer kan dan de veelal standaard functionaliteiten in Wordpress. Maar doordat er zoveel 'standaard functionaliteiten' zijn, wordt het toch weer uniek. Het gaat erom dat je een website bouwt / laat bouwen die past bij je eigen doeleinden (it's all about the right tool for the job). Wordpress e.d. is voor het gross van de mensen daarom prima geschikt.
11AFotograaf schreef:Daarbij komt ook nog dat Wordpress in basic misschien niet goed door Google geindexeerd wordt, maar daar zijn ook weer plugin's voor!
Pak eens een algemene term en kijk dan eens naar de eerste 10 google resultaten... min de helft zal wordpress zijn, dus dan lijkt het mij dat ze nog steeds goed geindexeerd worden.
Enne, dat blokkeren is logisch, want je kunt idd spam krijgen op je site, maar dat ligt niet alleen aan Wordpress. Ik heb een tijd veel last gehad van spam op mijn website. Heb ze op een andere webhosting gezet en helemaal geen problemen meer mee. Dus het ligt lang niet altijd aan Wordpress!