Jeetje Jollie. wat was er aan de hand dat je het ziekenhuis in moest?
Tuurlijk Quellian.
Susanne, wat tof! Hopelijk wordt dit 'm. Splash, kun je die verzonden emails niet terughalen? Dat moet kunnen als de ontvanger ze nog niet gelezen heeft.
Jollie, had even over je ZH bezoekje heen gelezen, had wel gelezen dat je ziek was en toch wezen werken (bikkel ) maar dat was dan nog erger geworden?
SplashIsLief
Geplaatst: 31-10-12 11:16
Jollie beterschap
_Sim_ schreef:
Splash, kun je die verzonden emails niet terughalen? Dat moet kunnen als de ontvanger ze nog niet gelezen heeft.
In Windows Live mail kan ik het niet vinden (Ik wist uberhaupt niet dat het kon in sommie programma's). In mijn zoektocht kwam ik wel tot de ontdekking dat ze wel alle 3 gisteren zijn verzonden (alleen bij mij dus niet allemaal aangekomen > Vreemd!)
Wat je kan doen is even bellen met het bedrijf, uitleggen dat er iets is fout gegaan en dat ze de laatste twee als niet verzonden mogen beschouwen. Verwijderen ze die gewoon en is t opgelost staat wel zo professioneel.
Ik ben op zoek naar een soortgelijke functie, DENK IK (ik kreeg gisteren van een coach te horen dat dit echt zó niet mijn tak van sport is). Ik werk hier bijna 2,5 jaar als secretaresse en per deze week neem ik hierbij ook nog eens de functie van mijn collega over (directiesecretaresse). Ik prop nu 2 banen (32 + 36 uur) in 4 dagen; niet te doen. Daarbij zou ik een vast contract krijgen, maar er wordt gedraaid en gelogen en min of meer is bekend dat ik geen contract krijg, maar de directeur zit in de problemen als ik per direct mijn tas pak. Dus... nu als een speer solliciteren
Britt, ik zit hier ook niet op mijn plek, ik heb deze baan toen geaccepteerd (voor 2 maanden) net na mijn zwangerschapsverlof 'ter overbrugging'. Maar ik ben er wegens omstandigheden in blijven hangen (gekozen voor vastigheid), maar er worden hier heel vieze spelletjes gespeeld en ik moet nu ook gewoon voor mezelf gaan kiezen. Ik voel aan mijn water ( ) dat ik hier na 1 januari toch niet meer welkom ben, dus dan kan ik maar beter vast gaan zoeken
Vandaag gereageerd op een functie bij een bedrijf waar ik al eerder een tijdelijke functie heb vervuld. Denk niet dat het wat wordt aanegzien de vacature voor fulltime uit staat en 32 uur écht mijn max is, maarja, niet geschoten is mis
Linnie, spannend! Nu maar hopen dat er reacties komen
Cer, Gouda is voor mij een randgevalletje. Ik heb daar gewerkt tot aan mijn zwangerschapsverlof en met een kind is het teveel reistijd (moet uiterlijk 18.15 uur zoonlief halen).
Suzanne F.
Geplaatst: 31-10-12 15:03
Kreeg net een belletje. Ik kom op de reservelijst. Is een tijdelijke functie voor 4 maanden. Weet niet of dat nou wel zo interessant is maar goed... wacht het wel af.
Anoniem
Geplaatst: 31-10-12 15:04
Ik zal voor iedereen in de regio Utrecht hier mijn oren open houden