Ik heb vanmiddag mijn eerste tentamen
Ik heb het gevoel dat ik in dit vak niet zo heel slecht ben, hopen op 55%!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het gevoel dat ik in dit vak niet zo heel slecht ben, hopen op 55%!! 
Je moet het maar kunnen! Respect hoor!

Birgit__ schreef:Ik word een beetje simpel van mijn school qua punten.. Moet er van de 5 nog 4 terug krijgen terwijl de tentamens al meer dan 2 weken geleden zijn. 1 tentamen kunnen we iig komend weekend verwachten pff
Ik moet ook nog 2 weken wachten op de uitslag van mijn tentamen. En als er een klacht over komt, gaan ze ná die 2 weken daarover nog in vergadering en duurt het nog een week langer voor we de uitslag krijgen.. 
Birgit__ schreef:Ik word een beetje simpel van mijn school qua punten.. Moet er van de 5 nog 4 terug krijgen terwijl de tentamens al meer dan 2 weken geleden zijn. 1 tentamen kunnen we iig komend weekend verwachten pff
xlisza schreef:Mooie cijfers komen voorbij!
Ik heb morgen alweer mn 3e lesdag in P2.
We hebben allemaal nieuwe leraren, nu n oudere man die niet helemaal 100% is volgens mij haha.
Is echt continue lachen met 'm, rare stemmetjes, gekke dingen uitbeelden en vertellen
Ik begin 15 november pas met mijn eerste HC van P2! Oja nieuwe leraren. Die krijg ik ook.
Vallen ze een beetje mee? Wat houdt jouw P2 in??
dan gaat er bij mij denk ik toch iets mis? Hoelang duren jouw periodes?