Ik moet zo gaan douchen en nog ff pan afwassen maar heb geen ziiin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
^^

Anders heb ik koude douche, voorzover die nog niet koud is xD.
al is het wel al licht rond 9 uur gelukkig. K ben te lui om in mn achterlicht van mn fiets batterijen te doen
dan moet dat ding open geschroefd worden. 

(broer is ook al een tijdje uit huis)
Ik reed op het paardje dat ik aankomende maand proef ga leasen
Ik ben echt gek op dat beest. Ze is zooo lief, of nou ja, kan echt een kreng zijn in de les (lelijk doen naar andere paarden vooral), gewoon niet luisteren, of te dicht langs de muur lopen (waarvoor ik vandaag pas echt een oplossing heb gevonden eigenlijk
). Maar ze is zo goed aan je been en kan super goed van die typische western dingetjes doen
kort draaien enzo, kort stoppen, manoevreren. 
Ik zal volgende week wat betere foto's maken, dit is de enige foto van haar op de website. Ze kan heel schattig kijken, dan lijkt ze net een soort veel te grote kinderpony
Donna is ook echt een typisch western (pleasure) paard, je kan echt heel goed van haar leren
(Ze heet dus Donna. Maradonna eigenlijk, hoorde ik vandaag haha. En ze gedraagt zich als een hengst want ze poept over poep van andere paarden heen
)
was net al moe en nu nog. Maar moet nog afwassen en de was ophangen
Dan lekker een kopje thee en boekje in bed
Doe dat de laatste tijd elke avond eigenlijk, is best lekker 

1234 schreef:Haha als ik een boek open sla in bed en 1 regel lees val k al in slaap.
( lig nu in bed met ipod en ogen worden ook zwaar dus slaaplekker allemaal!
Maar vind het idd wel lekker om daardoor een beetje moe te worden. Boeken lezen is ook heel leuk 
Et voila, hierom haat ik facebook. Gelukkig kan ik hem wegdoen over een halfjaar

Mijn eerste puntjes van dit jaar
lol