Ik heb me gigantisch verslapen (ben nu 10 min wakker) en ik heb afgesproken met mijn vriendje en mijn provider verandert vandaag -_____- dus ik ben nu niet te bellen en kan ook niet gebeld worden...
http://www.nu.nl/binnenland/2703482/bas ... rheid.html waar gaat het naartoe Kunnen ze niet op onnodige kosten besparen ofzow? Ze willen dat mensen hoogopgeleid worden, maar ze geven ze steeds minder kans daarvoor! Eerst de 3000 euro boete na 5 jaar studeren, en nu dit....
Dat is echt niet te doen, want dan moet je ook nog je kamer uit en heb je dus helemaal geen geld voor een appartement, want alles moet naar de overheid?!
1234
Geplaatst: 29-12-11 15:33
Nee is ook niet te doen, maar zij vinden van wel Ik had btw ook op pvdd gestemd
Ik vind het ook dom zeg!!! Hoe zien ze de maatschappij dan over 20 jaar. Amper hoogopgeleide, en alleen de rijke kunne studeren.... En de rest heeft dikke schulden. En maar blijven zeuren dat het zo erg is dat de gemiddelde schuld van de student zo'n 10 euro is
dat slaat ook nergens op.. ik vind t al bullshit dat ik als BBL-er nergens recht op heb..
1234
Geplaatst: 29-12-11 15:47
Ja precies, ze denken alleen maar aan hun zelf en denken niet aan wat het voor (toekomstige) studenten zou betekenen. Zo zouden heel veel kinderen op straat belanden ipv dat ze een studie kunnen volgen en werk kunnen vinden. Want tja... zonder diploma kom je (meestal) nergens. Want niet iedereen krijgt zo'n hoge baan dat je de kosten allemaal weer terug kunt betalen. Zelf gebruik ik de stufi voor de huur van de kamer. Dalijk zou ik dat niet meer kunnen betalen en zou ik 2,5 uur per dag heen en terug moeten reizen tussen huis en school.
Ik heb nog nooit mogen stemmen, ben pas in juni 18 geworden Maar volgens al die stemwijzers kwam ik altijd uit op de PVV of de 50+ partij Dat zijn dus 2 partijen waar ik absoluut niet op zou stemmen...
Ik was op school wel vaak van "als ik mocht stemmen, stem ik VVD", maar dat was meer om m'n vriendin te stangen. Die was echt voor PvdA en alles wat rood was, was goed en alles wat blauw is, is fout. Zo had ik dus ook een keer een blauwe trui aan en dat werd natuurlijk meteen in verband gebracht met de VVD Sloeg af en toe echt nergens op Maar politiek leefde sowieso nogal, rond de verkiezingen kon je echt geen normaal gesprek beginnen zonder over politiek te eindigen
hey allemaal, ik lees altijd eigenlijk een beetje mee, maar ik dacht laat ik nu ook gewoon gezellig meekletsen. Als ik het bij kan houden xD gaat soms erg snel namelijk.
Ik woon nu zelf ong 5 maanden op 'kamers'. ik hoef alleen de wc met 1 iemand te delen (A) de rest heerlijk voor mezelf je had ook zo'n studielijstje met wat iedereen doet alleen ben hem ondertussen weer kwijt geraakt... ik zit nu in mijn tweede jaar van de Pabo in Leiden
dat over die studiefinancering is echt onwijs naar als ze dat in zouden voeren, maar als je het vergelijkt met andere landen hebben wij het hier wel goed ( bijv in spanje moet je elke jaar duizende euro's betalen wil je studeren en wij 'slechts' 1700) ik snap waar ze heen willen, alleen ook ik ben er niet mee eens! vooral niet het ov! dat wordt dan leuk dokken die treinreisjes naar leiden en den haag...
Magrathea
Geplaatst: 29-12-11 19:44
Het zit hier vol met VVD stemmers.. VVD is wel een beetje de partij voor rijke figuren zegmaar.
Heb partij voor de dieren gestemd Eerst stemde ik Groenlinks, maar sinds Femke weg is vind ik het een beetje een jammerlijke partij worden.. En ja iemand moet het doen