Het enige dat in mij opkomt waarom ze mij zouden kunnen uitkiezen is omdat ik anderhalf jaar bij de burger king heb gewerkt en een jaar bij la place, dus voldoende ervaring heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:gabiiy schreef:vandaag solliciatatie gehad in het Ruwaard van Putten ziekenhuis, waren wel enthousiast zeiden ze, hopen dat ik dit keer ook eens aangenomen wordt! Spannend!
Ik mag hopen dat je dat ziekenhuis wat beter gaat makenIk zal voor je duimen
Citaat:Hartelijk dank voor uw reactie op onze vacature van administratief medewerker. Helaas moeten wij u mededelen dat de keuze op iemand anders is gevallen. Wij hadden zoveel reacties dat wij de keuze op iemand hebben laten vallen die qua werkervaring het beste bij ons in het team past.
patpen schreef:Nou ja zeg! Ik had gereageerd op een vrijwilligersfunctie. Keurig reactie gekregen dat het naar de juiste persoon was doorgestuurd en ik binnenkort zou horen hoe of wat. Dat was 2 januari. Hmmm, duurt nu wel erg lang! Eens kijken op de website. Héél veel nieuwe vacatures voor vrijwilligers maar degene waar ik op had gereageerd, staat er niet meer bij..... Uiteraard kan het zo zijn dat ze iemand anders bereid hebben gevonden maar laat dat dan even weten. Ik neem toch ook de moeite om te reageren???? Er staat nota bene op de site: Vrijwilligerswerk is vrijwillig, maar niet vrijblijvend. Betekent dit: je mag vrijblijvend je interesse tonen maar dan houdt het op? Slecht hoor als een organisatie zo met (potentiële) vrijwilligers omgaat
Citaat:Het klopt dat de vacature voor regio Midden Nederland is ingevuld. Aangezien jij zeer centraal woont (woonplaats valt overigens niet binnen de regio Midden Nederland maar dat terzijde) wil het bestuur graag kijken of er elders binnen de organisatie behoefte is aan iemand met jouw achtergrond. Ik heb nog niets van het bestuur vernomen, vandaar dat jij op jouw beurt nog niets van mij vernomen hebt.
Aangezien de organisatie op dit moment nog volop in een proces van centraliseren zit, verloopt de communicatie wat minder snel dan wenselijk. Onze excuses daarvoor. Mocht je intussen interesse hebben in één van de overige vacatures, dan hoor ik dat graag van je.
Qizz schreef:Patpen: als Utrecht geen midden Nederland is weet ik het ook niet meer
Vind ook dat men erg slecht om gaat met sollicitanten.
Dat heb ik vorig jaar wel gemerkt toen ik zonder werk zat...