Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:35

:') handig arans

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:59

aah waalwijk is eik een dorp met de afmetingen van een dorp leer je vlug zat mensen kennen ;)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:11

patatkraam schreef:
:') handig arans

Ik heb er een uur gezeten, toen het leerwerk geopend, 1 zin gelezen en toen mocht ik vanmijzelf naar huis :')

Ik moet nog steeds twee kasten in elkaar zetten, en had daar eigelijk best zin in, maar nu is er weer niemand om aan te vragen waar de schroevendraaier en spijkers liggen. :(

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:17

dat ken k O:) Ik heb zo vaak, vooral op school, dat ik dan voorstel om hard te gaan werken aan schoolopdracht en dan heb je 1 zin gelezen of getypt en klap je je boek weer dicht of je schrift, of je klikt word weg en gaat lekker op internet nutteloze dingen opzoeken.

Zo dom he, doen wij er moeite voor om bij Burgers Zoo te weten te komen hoe groot het safari-gebied is, hebben het gevraagd bij de ingang, bij de kassa's, daar een gids gekocht van 3 euro waar veel info in zou staan (stond niet de grootte in van het safarigebied), gezocht naar verzorgers (niet gevonden), en bij de kassa's zeiden ze dat we dan moesten mailen, dan kwam de vraag bij de juist mensen terecht.
Dus ik gemaild met onze vraag, krijg k vandaag mail terug dat ze op ons verzoek niet in kunnen gaan omdat ze heel vaak van dat soort verzoeken krijgen en niet alle vragen kunnen beantwoorden die ze binnen krijgen :Z Pfff En er zou veel info te vinden zijn op de site van burgers zoo en de algemene dierentuinen-site.
Nou mooi niet dat het daar op staat, die hebben we al uitgepluisd xD

Mjaah dan laat ik het hier ook bij hoor :') hebben al genoeg geprobeerd.

Moet nu nog verzinnen wat ik deze week ga eten O:)
Nja eigenlijk alleen vandaag en morgen xD want woensdagavond en donderdag ochtend ben k in Den Haag :+ En donderdag moet k paardrijden dus dan eet k wat simpels (tosti of uitsmijter ofzow), tenzij het bij Naturalis te lang duurt := En dan vrijdag eet ik ook thuis.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:29

Ik was donderdag nog met mijn moeder naar naturalis!
Ik heb bedacht dat ik deze week heel gezond ga eten, dus veel groenten en fruit gekocht, maar nu heb ik al wel vandaag bijna 2 hele choclade repen op :o

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:33

De reden om nog thuis te blijven is helaas nu weg. De paarden worden verkocht :( Nu heb ik er nog 1, dat red ik wel met heen en weer reizen denk ik...

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 07:24

Nog een paar uurtjes en dan ben ik hier weg!
Me stiefpa probeerde vannacht nog 1 poging om mij kapot temaken, maar t helpt lekker niet meer hahaha, kga weg, en mama en hij kunnen mij niks meer doen!:D

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:24

Deze en volgende week tentamens. Dus blokken, maar ik heb nu ook de tijd om lekker te gaan koken.

Gister hebben de runderlapjes heel de dag opgestaan, lekker met boerenkool gegeten.
Vandaag hou ik het simpel want heb tot een uur of 6 tentamen. Misschien dat vriendlief zo lief is om te koken :P
Morgen was ik van plan om lasagne te maken, daar kunnen we 2 dagen van doen.
Donderdag dus opgewarmde lasagne.
Vrijdag eten we bij mijn schoonouders thuis.

Pfft het schiet ook maar niet op met de huizenjacht. We hebben nog veel te weinig wachttijd opgebouwd om in de normale ranking hoog te eindigen. Afgelopen 3 weken zijn er ook geen huizen die binnen ons budget vallen in de loting gezet... Dus dat is balen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:01

Ik heb gister tomatensoep gegeten xD (zown zak) Had echt zoveel honger, heb de hele zak soep opgegeten (nja de inhoud ervan :') )
Had er ook soepballetjes en vermiccelli ingedaan :)

Vandaag wordt het saucijzen en krieltjes (waren in de aanbieding bij de appie :+) en nog iets erbij, denk peentjes ofzo.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:55

Oeh lekker tomatensoep
Ik had gisteren rijst met ragout van huis mee genomen. Alleen maar een blikje doperwten van 60 cent hoeven kopen :P
Gisteravond na tentamen naar huis gegaan, vanavond weer terug naar Groningen, maar eet nog thuis. Lekker makkelijk en goedkoop. Morgen samen eten met huisgenootje en donderdag denk ik snel iets op het station met een vriendin, gaan daarna naar Martiniplaza (musical)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:02

Ik ga voortaan gezond doen, dus vanavond word het een salade.
Ik heb namelijk dit weekend op de weegschaal gestaan en ik weeg 7 kilo zwaarder dan ik een paar maanden terug woog. :o Maar ik had gisteren ook weer 2 chocolade repen op, dus ik weet wel hoe dat komt :P

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:04

Reis jij veel heen en weer tussen thuisthuis en je kamer Phylos?

Ik had vandaag gepofte aardappelen, rode bietjes en een filetlapje. Lunch en diner omgedraaid (vind ik veel lekkerder en ben ik gewend van thuis).

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:18

Ik heb gister ook lekker thuisthuis gegeten (lasagne :D).
En vanavond eet ik weer thuisthuis :)
Morgen ga ik weer naar Groningen en dan eet ik met vriendinnen en donderdag zie ik dan wel weer :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:20

arans schreef:
Ik ga voortaan gezond doen, dus vanavond word het een salade.
Ik heb namelijk dit weekend op de weegschaal gestaan en ik weeg 7 kilo zwaarder dan ik een paar maanden terug woog. :o Maar ik had gisteren ook weer 2 chocolade repen op, dus ik weet wel hoe dat komt :P

hahah ik ben ook wat aangekomen de laatste tijd :') (niet zo heel veel, maartoch) Je eet toch anders dan bij je ouders thuis O:) Hier is alles ook meer binnen handbereik en niemand die kijkt hoeveel je ergens van eet xD Thuis als je daar als eerste een zak chips opentrekt en dan eruit eet, zit derest meteen van: wow, de helft is al op! ofzowiets _O-
Maarja k ben sowieso straal langs de snoepafdeling gegaan met boodschappen doen xD

K ben wel blij, k kan donderdag gewoon paardrijden :D Zijn max. om 13:00 klaar bij Naturalis haha
Wel stom, kregen vandaag te horen dat we maandag om 9:00 de presentatie moeten doen van het project :S
Gelukkig moet ik naar de tandarts, want we mogen daardoor nu om 13:00 presenteren bij de andere klas ( er zijn 2 klassen bij dier en gedrag niveau 4) ,
anders had ik namelijk om om 9 uur op school te zijn, om 6 uur de deur uit moeten gaan :oo

Wel fijn, kreeg net factuur van de manege, van de 10-lessenkaart, en ze hebben me gerekend tot de jeugd tot 21 jaar, ipv tot student xD Dan is het 144 ipv 152,- :D Moet t donderdag alleen nog ff pinnen daar O:)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:29

Ik heb net lekker makkelijk op de uni gegeten :P
Döner kebab hadden ze vandaag, kost niet eens zo heel veel...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 19:35

oh wat grappig dat je daar warm kunt eten never-mind
Paula: nee normaal reis ik doordeweeks niet meer heen en weer omdat ik een kamer heb, maar gisteren kwam mijn moeder terug uit Panama, dus die wilde ik s'avonds nog wel graag even zien en vandaag dan lekker bijkletsen, verhalen horen en samen lunchen...Nu zit ik weer op mijn kamer en moet er nog even hard geleerd worden voor donderdag, laatste tentamen. Wie pept mij op

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 10:41

op de uni hier kun je ook warm eten geloof ik voor een paar euro

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:30

hier in utrecht ook inderdaad.
en naast de kantine heb je ook nog een pizzaria, hema en een spar waar je eten kunt kopen

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:46

Ik ben nu al een dagje in Waalwijk, bevalt me meer dan goed , geen gezeur meer aan mijn hoofd, niet voor te stellen hoe fijn t is.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:34

wat fijn dat het je goed bevalt ashaa! Verhuizing goed verlopen en kamer ingericht?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:17

Fijn dat het je goed bevalt daar!
Hier kan je ook gewoon warm eten op de uni.. zit zelfs een dönerzaak ook in de kantine. :=

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:59

Joepie, eerste tentamencijfer binnen...een 7,3.
Hopelijk de 2e ook gehaald. Vanmiddag de 3e en laaste...maar dat wordt een lastige

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 09:14

Netjes een 7.3!!
Mijn cijfers die ik tot nu toe gehaald heb zijn (niet schrikken!) 3.0/6.0/7.3/4.4

Dit weekend blijf ik op mijn kamer. Zaterdag avond ga ik in Arnhem (vlak bij mij :) ) naar een concert van Blof :D Dus een weekje vrij van 't werk, maar ook mijn hondje een week niet zien.... :(

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:42

Netjes Phylos! En nathalie 50/50... vielen de tentamens tegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:04

Erg netjes Phylos! :D

Bij jou inderdaad 50/50 Nathalie.. Had je dat een beetje verwacht? :(:)

Ik heb er nu eentje terug, een 6.5.. Die andere is even wachten. :)