handig arans Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
handig arans

patatkraam schreef:handig arans

Ik heb zo vaak, vooral op school, dat ik dan voorstel om hard te gaan werken aan schoolopdracht en dan heb je 1 zin gelezen of getypt en klap je je boek weer dicht of je schrift, of je klikt word weg en gaat lekker op internet nutteloze dingen opzoeken.
Pfff En er zou veel info te vinden zijn op de site van burgers zoo en de algemene dierentuinen-site.
hebben al genoeg geprobeerd.
En donderdag moet k paardrijden dus dan eet k wat simpels (tosti of uitsmijter ofzow), tenzij het bij Naturalis te lang duurt
En dan vrijdag eet ik ook thuis. 
Nu heb ik er nog 1, dat red ik wel met heen en weer reizen denk ik... 

Maar ik had gisteren ook weer 2 chocolade repen op, dus ik weet wel hoe dat komt
).

arans schreef:Ik ga voortaan gezond doen, dus vanavond word het een salade.
Ik heb namelijk dit weekend op de weegschaal gestaan en ik weeg 7 kilo zwaarder dan ik een paar maanden terug woog.Maar ik had gisteren ook weer 2 chocolade repen op, dus ik weet wel hoe dat komt
(niet zo heel veel, maartoch) Je eet toch anders dan bij je ouders thuis
Hier is alles ook meer binnen handbereik en niemand die kijkt hoeveel je ergens van eet xD Thuis als je daar als eerste een zak chips opentrekt en dan eruit eet, zit derest meteen van: wow, de helft is al op! ofzowiets
Zijn max. om 13:00 klaar bij Naturalis haha
Moet t donderdag alleen nog ff pinnen daar

) naar een concert van Blof
Dus een weekje vrij van 't werk, maar ook mijn hondje een week niet zien....