Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lessien_2810 schreef:Dankzij http://www.craftgawker.com heb ik een internationale baan aangeboden gekregen en is er enorm veel vraag naar mijn werk!
Je kunt als vormgever/illustrator enorm veel inspiratie opdoen, maar ook je eigen ideeën posten! Het is een trending-inspiratie-plaatjes-blog voor mensen over de hele wereld! Als je een interessant/creatief product op de markt zet en dit via deze website aan de wereld presenteert... ben je helemaal binnen!
(van een een lousy bezoekersaantal van 500, gebeurde dit met mijn blog binnen 2 maanden!)
+ 1 tip: je kunt het plaatje aan een webpagina linken, als je slim bent link je het aan de online (etsy)shop!
joyce2 schreef:Maar is het voor jullie geen optie dan om een webshop te laten bouwen?
Susanne_ schreef:Ben erg benieuwd wat jullie van mijn logo vinden en van de bedrijfsnaam (welke associaties roept het op?)
Szan schreef:joyce2 schreef:Maar is het voor jullie geen optie dan om een webshop te laten bouwen?
Lijkt me mooi, maar een beetje goede webdesigner vraagt al snel een paar honderd euro. En als ik er al één zelf laat bouwen, dan wil ik ook echt een 'perfecte', waar nu nog geen geld voor is.. Misschien in de toekomst zeker.
Wel een vraagje hierover, voor in de toekomst.. Als je een ander je webshop laat bouwen, kan je het dan wel zelf onderhouden (zelf nieuwe producten of informatie plaatsen)?
Diertjec schreef:Ik kom even als onbekend persoon binnen vallen, ik heb ook niet heel het topic doorgelezen, maar ik heb een vraag aan jullie allen
Ik ben bezig met een ondernemingsplan voor het opzetten van een pensionstal, maar wat kan ik het beste gebruik als rechtsvorm? Of welke rechtsvorm hebben jullie en waarom hebben jullie deze gekozen?
Sorry als het al ter sprake is gekomen hier in het topic, maar ik heb niet de tijd om het hele topic door te lezen
Alvast bedankt
Groetjes
Susanne_ schreef:Diertjec schreef:Ik kom even als onbekend persoon binnen vallen, ik heb ook niet heel het topic doorgelezen, maar ik heb een vraag aan jullie allen
Ik ben bezig met een ondernemingsplan voor het opzetten van een pensionstal, maar wat kan ik het beste gebruik als rechtsvorm? Of welke rechtsvorm hebben jullie en waarom hebben jullie deze gekozen?
Sorry als het al ter sprake is gekomen hier in het topic, maar ik heb niet de tijd om het hele topic door te lezen
Alvast bedankt
Groetjes
Doe je het alleen of met meerdere mensen?
Susanne_ schreef:Bv is is pas verstandig als je een bepaalde omzet hebt (ben het getal even kwijt, kan het wel voor je opzoeken als je dat wil, is iig een bedrag wat je niet zomaar haalt (geloof een ton)) Die 18.000 startkapitaal moet je je niet te druk om maken, da's wel te omzeilen
VOF en Eenmanszaak zijn het meest voor de hand liggend, VOF als je met meerdere mensen (vennoten die arbeid/kapitaal in brengen) iets opstart en een eenmanszaak als je alleen bent.
Heb evt. nog wel een schemaatje voor je met wat alle rechtsvormen inhouden, als je die wilt hebben wil ik hem je wel even geven.