Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 21:53

Hier nog iemand die zich bij bovenstaande aansluit! Juist met veel poespas er omheen (kristallen bollen, gothic jurken/zigeuner outfit, pendel, tarotkaarten, etc.) krijg je echt zo'n "kermis" gevoel. Hartstikke gaaf natuurlijk als je dit doet op feesten en partijen, dat maakt het voor de toeschouwer natuurlijk leuk om naar te kijken, maar ik weet bijna zeker dat je dan de naam krijgt van "leuke act" ipv "serieuze business". Het is maar net wat voor doel je voor ogen hebt.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 21:58

Waar kun je zo'n laadtijd test doen?

Voor mij ook hetzelfde als Kay. In gewone kledij zou ik eerder geneigd zijn op je af te stappen dan in een apart iets.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:18

Ik wordt geboekt door van alles, evenement, lady,s nigth discotheek enz.Ik zit over het algemeen achter een tafel, er ligt een kleedje op en wat kaarten.Zelf had ik ook al het idee om me niet uit te dorsen enz.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:35

Ik denk dat je het nu wel goed doet :j Een waarzegster die er net zo uit ziet als ikzelf zou ik ook weer niet serieus nemen. Er moet wel een beetje swung aan gegeven worden denk ik :D

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:28

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:42

En kun je eens een paar simpele puntjes noemen die voor een trage laadtijd zouden kunnen zorgen LHO? Ofwel puntjes die niet te moeilijk zijn om aan te pakken.

2 nieuwe leveranciers waar ik mijn inkopen zou kunnen doen. Ben benieuwd hoever ik ermee kom.
Dat vind ik toch altijd wel een punt. Dat je op 1 adres niet alles kunt vinden wat je nodig hebt.

Joyce hoe is het met je shoppie?

11A nee hoor, ik zag de htc best wat genoemd worden. Ik kende htc niet eens hihi. Vroeg me dus af waarom het een fijn ding gevonden wordt.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 13:41

Mooi Holly, dat je wat hebt gevonden. Stop ik met zoeken; dacht dat ik wat wist voor je, maar die hebben geen losse onderdelen.

Al die telefoons, gaat boven m'n petje :o?

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 13:47

Ik heb vanochtend een zakelijke rekening geopend! Wordt wel heel erg echt nu he. Ben ook wel tegen mensen aan het vertellen wat ik doe/ cq ga doen en dat maakt het voor mezelf ook duidelijker en ook echter. Ben van plan om te bekijken of ik per 1 december uit vaste loondienst kan gaan. Dan heb ik iets om naar toe te werken en ook de tijd om daadwerkelijk klanten te werven en een start te maken.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 14:28

Nee klopt, daar kan ik niets mee Lovepaints, omdat hier niks kant en klaar van de groothandel komt, maar allemaal zelf wordt gemaakt. Wel ontzettend lief dat je voor me hebt gezocht!!!
Uitgezocht ben ik helaas nooit. Ik heb er blijkbaar een handje van om, telkens als er weer een nieuw sieraad in elkaar gezet wordt, net op zoek te moeten naar onderdelen die ze weer niet hebben. Altijd handig.

Gaaf Ka!
Gek is het ergens he, dat je het ook echt allemaal aan het doen bent.
Spannend, zo'n doel stellen aan jezelf. Het moeilijke is ook dat dit voorlopig jouw geheimpje zal zijn, omdat wanneer je dit al aan zou geven op je werk, dat je jezelf wellicht een oor aan naait en dat is ook weer niet de bedoeling. Stel dat het niet gehaald kan worden, wil je ook niet baanloos zijn straks. Spannend en moeilijk tegelijk.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:20

Nou, zolang ik niks opgezegd heb naaien ze me geen oor aan hoor. ;) Ik heb een vast contract en ze weten dat ik hier mee bezig ben, anders had ik het ws ook niet zo op i-net neergezet. Ik denk dat ik ook nog wel een tijdje aan wil blijven voor een 0-uren contract, en ik denk (en hoop ;) ) dat we daar van 2 kanten mee geholpen zijn. Het is ook nog maar een gedachte, voor hetzelfde geld loopt het qua klanten helemaal niet en moet ik gewoon langer in loondienst blijven. Maar spannend is het wel ja, ik wil nu ook vaart maken met de sites!

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:26

Acute chag-aanval: de site is weer uit de lucht. _-:(

Kay: spannend hoor, ik hoop dat het lekker gaat lopen voor je.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:52

LP Starthosting?

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:08

even een groet uit zweden :wave: vanaf woensdag ben ik er weer. Misschien eerder want ik ga dinsdagavond mijn paard verhuizen dus dan ben ik al weer in nl.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:09

Hilda79 schreef:
LP Starthosting?

Is dat voor mij?

Zo ja, nee.

Die Paan: is het mooi daar?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:33

Ja was voor jou. Korte je naam even af. Starthosting hoorde ik van de week op bokt meer problemen mee.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:27

@Holly: Shoppie gaat de goede kant op! Hij heeft iets ontworpen wat echt mijn stijl is, moeten nog wel wat kleine dingetjes aangepast/toegevoegd worden, maar het is in elk geval een goede start. Dat kan ik straks met trots aan iedereen laten zien! Als het allemaal volgens planning gaat kan ik ergens eind volgende week gaan beginnen met producten toevoegen, hij gaat dan 2 weken op vakantie, na zijn vakantie gaan we de puntjes op de "i" zetten en dan kan ik officieel online!

Ondertussen krijg ik 1 a 2 bestellingen per week binnen via die oude crappy shop, die staat nog steeds online. Ik vind het stiekem wel lekker (en leuk!) om zonder reclame te maken, toch al een klein beetje aan inkomsten binnen te krijgen!

@LovePaints: Ben je inmiddels alweer online?

@Paan: Veel plezier nog even in Zweden!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:36

Wat een heerlijk positief bericht van jouw kant Joyce.

Ik heb zondag een fotoshoot in Noord Frankrijk van 4 paarden.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:48

Ja, ik vind het ook echt heel erg fijn!

Klinkt trouwens wel goed Hilda, even een shootje in Frankrijk ;) Blijf je daar dan ook een paar nachten slapen, of ga je echt als een razende naar Frankrijk, shooten en dan weer terug?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:56

Wat ontzettend gaaf Hilda!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:03

Hi hi dan moet ik dat dus ook maar op m'n site zetten.

Ga daarna door naar huis als dat lukt.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:46

Wat cool zeg Hilda. Zou ik zeker op je site vermelden.

Zwaait terug naar Paan.
Mooi weertje daar, of net als hier ook regen en onweer?

Kay zo bedoelde ik het ook.

Oh dat herinnerd mij, ik moet ook nog steeds 2 sites verhuizen. Ik ben wat dat betreft net als (Nuage?)...ach dat kom straks wel...en straks kruipt zo steeds verder weg.

Zo, lampie aan en weer aan de knutsel

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:36

aarrgh, ik haat het als er geen up to date info gegeven word bij grote leveranciers. Echt de aller aller grootste waar ik van afneem, waar praktisch elke dierenwinkel in Nederland bij afneemt, heeft niet eens een catalogus... Hoe moet ik dan weten wat voor spullen ze leveren?! Ik vond wonder boven wonder een catalogus van Rogz for Dogz op hun site (een van mn favo merken), bleek het een super oude te zijn! Moet ik nu dus op internet van hele kleine plaatjes gaan afkijken wat de nieuwe collectie is... Hoe kan ik zo nou lekker bestellen?

Pff, ben echt aan weekend toe, ik stop er maar mee voor vandaag, anders raak ik super gefrustreerd. Nu lekker slapen, morgen nog een dagje werken en dan ga ik morgen en zondag wel weer op mn gemakje verder met bestellen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:38

Is het geen optie om bij een showroom langs te gaan en daar in te kopen?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 23:05

holly schreef:
Oh dat herinnerd mij, ik moet ook nog steeds 2 sites verhuizen. Ik ben wat dat betreft net als (Nuage?)...ach dat kom straks wel...en straks kruipt zo steeds verder weg.

Luie website-eigenaar meldt zich :+
Kreeg toevallig van de week weer de rekening van 67 euro. Dan denk ik iedere keer weer... ohja -O-
Maar om het te regelen moet ik printen, scannen, opsturen, faxen, weet ik veel. Blegh :')

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 23:08

Huh dat is wel heel erg veel. Ik heb laatst voor een kennis zijn site van Starthosting verhuisd naar Sohosted en daar hoefde maar weinig voor worden gedaan.