Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een waarzegster die er net zo uit ziet als ikzelf zou ik ook weer niet serieus nemen. Er moet wel een beetje swung aan gegeven worden denk ik
Hilda79 schreef:Waar kun je zo'n laadtijd test doen?
Voor mij ook hetzelfde als Kay. In gewone kledij zou ik eerder geneigd zijn op je af te stappen dan in een apart iets.
Ik heb een vast contract en ze weten dat ik hier mee bezig ben, anders had ik het ws ook niet zo op i-net neergezet. Ik denk dat ik ook nog wel een tijdje aan wil blijven voor een 0-uren contract, en ik denk (en hoop
) dat we daar van 2 kanten mee geholpen zijn. Het is ook nog maar een gedachte, voor hetzelfde geld loopt het qua klanten helemaal niet en moet ik gewoon langer in loondienst blijven. Maar spannend is het wel ja, ik wil nu ook vaart maken met de sites!
vanaf woensdag ben ik er weer. Misschien eerder want ik ga dinsdagavond mijn paard verhuizen dus dan ben ik al weer in nl.
Blijf je daar dan ook een paar nachten slapen, of ga je echt als een razende naar Frankrijk, shooten en dan weer terug? holly schreef:Oh dat herinnerd mij, ik moet ook nog steeds 2 sites verhuizen. Ik ben wat dat betreft net als (Nuage?)...ach dat kom straks wel...en straks kruipt zo steeds verder weg.