Nuage schreef:Hilda toen ik ging trouwen heb ik me aangemeld bij zo'n website om een trouwpakket te krijgen. Daar zat toen allemaal reclamemateriaal in en omdat ik ook mijn e-mailadres moest invullen kreeg ik wekenlang heel veel offertes en informatie toegemaild over van alles, maar ook van fotografie. Kun je er niet voor zorgen dat jij ook in zo'n pakket zit of dat je toegang krijgt tot e-mailadressen van mensen die zich aanmelden?
De Trouwbox, daar heb ik onderzoek naar gedaan en ook een vertegenwoordigster van gehad. Als je een flyer in die box wilt hebben betaal je voor 1 regio al 1000 euro dan moet je nog betalen voor de flyer die je door hun kunt laten maken of zelf kunt aanleveren. Aangezien ik heel centraal zit voor Groningen en Drenthe (woon op de provinciegrens van deze twee) zou ik dus willen kiezen voor 2 regio's. Dure aangelegenheid dus.
Behalve dat heb ik gekeken hoeveel boxen hier regionaal aangevraagd worden. Dat is nihil.
Bridalnetwork kende ik nog niet. Heb me gelijk aangemeld. Thanks!
Een plek op een trouwbeurs heb ik ook naar geïnformeerd. Naast dat het prijzig is staan er al veel fotografen en laten ze alleen nieuwen toe als één van de anderen niet meer wil. Als ik zou willen zou ik op een wachtlijst komen. De enige die mogelijk zou zijn is meer dan 1000 euro voor 1 vierkante meter.
Twitter:
HildaKoopmans is mijn twitternaam.
Laatst bijgewerkt door Hilda79 op 22-02-11 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt