Hmm, vond het redelijk moeilijk, maar ik ben al niet zo goed met natuurkunde. Raakte bij de eerste opgave helemaal in paniek en toen heb ik echt de hoop opgegeven
Oe Ilsie, sta je er wel goed voor? Ben zooo benieuwd hoe m'n vrienden het ervan af hebben gebracht *gaat smsen
Stitatio
Geplaatst: 21-05-10 17:12
Ilsiie schreef:
Hmm, vond het redelijk moeilijk, maar ik ben al niet zo goed met natuurkunde. Raakte bij de eerste opgave helemaal in paniek en toen heb ik echt de hoop opgegeven
Ymke, ja sta er wel goed voor.. Tenminste, ik ging met 2 6en en 6 7ens mijn examens in, dus ik heb niet erg veel te vrezen, denk ik.. Er zijn mensen die er veel slechter voor staan!
Bij ons zat ook iedereen op 2 na er nog. Ik heb ook niet meer de vragen die ik niet wist nog even een keer over kunnen lezen + poging om hem nog te maken kunnen doen. Helaas. Zal eens even kijken, weet echt niet wat ik er van moet verwachten.
Verder zijn er veel klachten binnengekomen over het (post)vietnamsyndroom. In het examen werd er een vraag gesteld over het 'vietnamsyndroom', terwijl volgens een aantal klagers het 'postvietnamsyndroom' werd geoogd. Het vietnamsyndroom is iets wezelijks anders. Dit is voorgelegd aan het College voor Examens (CvE). Zij verklaarden de klacht ongegrond omdat de syllabus altijd leidend is. "Als dit verkeerd staat in de examenbundel, dan is dat erg jammer maar daar kunnen we niets aan doen".
UPDATE 3: (17:15u)
Inmiddels heeft het LAKS diverse klachten van scholieren gekregen over de uitspraak van het CvE, die de klagers absoluut niet begrijpen. Hier kan het LAKS helaas niets mee doen. Dit is een fout van de makers van de examenbundel. Blijkbaar zijn er wel veel scholieren die deze goed leren, gezien het aantal klachten hierover!
Het was dus blijkbaar een fout van de examenbundel?
Pff dat was niet simpel zeg! heb mijn 3,7 wel gehaald, maar mijn 5,8 voor een 7 weet ik nog niet zeker..nou ja we zien het wel. Geslaagd voor natuurkunde ben ik in ieder geval wel
Ik snap het niet? Het is een ongegronde klacht omdat de syllabus altijd leidend is, en daar staat dus in dat het vietnamsyndroom eigenlijk het postsyndroom is?